Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
atte69 skrev:hw 90 har ju elite trycke på förekommen anledning med "gaskolv" annare e de rekord som gäller .
hw 35 e ju en hw 80 med kortare slaglängd samt mekaniskt piplås som har hängt med sen gammalt, antagligen mest för att .....
atte69 skrev:har prövat med hw80/25 pipa på min hw 90/22 och upplevde att det är nog den cal den bössan skall ha för att komma helt till sin rätt vid högre tryck i kolven , sen att den går på hw 80 licensen med den pipan på då det är pipan som är numererad samt modellbeskriven är ju lite märkligt då pipan bara är lic belagd då vapnet är
över 10J ja ni vet
Martin skrev:Många Weihrauch modeller har blivit apfula
HW35E är ju ff snygg
0
Martin skrev:atte69 skrev:har prövat med hw80/25 pipa på min hw 90/22 och upplevde att det är nog den cal den bössan skall ha för att komma helt till sin rätt vid högre tryck i kolven , sen att den går på hw 80 licensen med den pipan på då det är pipan som är numererad samt modellbeskriven är ju lite märkligt då pipan bara är lic belagd då vapnet är
över 10J ja ni vet
Ok, det hade ju jag kunnat prova också då min HW80 är .25.
Det där sisat du skrev hängde jag inte riktigt med på? på min HW80 är inte pipan numrerad, utan det går på systemets serienummer?
atte69 skrev: på hw är det ju pipblocket med tillhörande pipa som är numrerat samt modell,, systemet har väl inga nummer?
Min HW80 har bara serienummer på systemet, ej på pipan. Står också .25 på licensen.atte69 skrev:Martin skrev:atte69 skrev:har prövat med hw80/25 pipa på min hw 90/22 och upplevde att det är nog den cal den bössan skall ha för att komma helt till sin rätt vid högre tryck i kolven , sen att den går på hw 80 licensen med den pipan på då det är pipan som är numererad samt modellbeskriven är ju lite märkligt då pipan bara är lic belagd då vapnet är
över 10J ja ni vet
Ok, det hade ju jag kunnat prova också då min HW80 är .25.
Det där sisat du skrev hängde jag inte riktigt med på? på min HW80 är inte pipan numrerad, utan det går på systemets serienummer?
på hw är det ju pipblocket med tillhörande pipa som är numrerat samt modell,, systemet har väl inga nummer?
Så köper man ny pipa då med pipblock så är ju den omärkt så då får man vara sådan nörd som vi för att kunna avgöra vad det är man håller i näven .
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster