Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dunderdanne666 skrev:Exakt,det vill inte haka upp sig, får testa att skruva lite på dem då! Är inte hemma just nu tyvärr.
Fixat??
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vilken ska jag skruva in eller ut?Megaklant skrev:Om du har fullfarts vortex i så måste du ställa avryckt lite hårdare då det är mycket kraft i pistongen.
Dunderdanne666 skrev:Vilken ska jag skruva in eller ut?Megaklant skrev:Om du har fullfarts vortex i så måste du ställa avryckt lite hårdare då det är mycket kraft i pistongen.
Dunderdanne666 skrev:Nu så har jag testat lite fram och tillbaka med skruvarna vid avtryckaren, men det gör tyvärr ingen skillnad. Och att plocka isär det o börja kolla känns kanske dumt när man inte är så supervass på att skruva just gevär,har ju dock erfarenhet av att slriva småsaker som modell bilar med metanol motorer och sånt, så om man bara är försiktig så kanske man borde försöka..går det så är det ju bara pluss,men om inte så kan man säkert sälja som ett objekt till nån kunnig tänker jag![]()
Jao det verkar nog så, kollat mycket youtube så med lite tålamod så borde man kunna lista ut vad problemet är.vettedax skrev:Jag tror nån fjäder har gått av helt enkelt... I avttryksmekanismen. Bara att riva ner å kolla.
Vet någon vilket mått det är på en sån ”sprint” tänkte så man kan fixa innan man börjar skruva isär.Batistuta skrev:Dunderdanne666 skrev:Nu så har jag testat lite fram och tillbaka med skruvarna vid avtryckaren, men det gör tyvärr ingen skillnad. Och att plocka isär det o börja kolla känns kanske dumt när man inte är så supervass på att skruva just gevär,har ju dock erfarenhet av att slriva småsaker som modell bilar med metanol motorer och sånt, så om man bara är försiktig så kanske man borde försöka..går det så är det ju bara pluss,men om inte så kan man säkert sälja som ett objekt till nån kunnig tänker jag![]()
Avtrycket är jäkligt att få ihop igen så gör som killen på videon, sätt i en liten extra sprint när du tar loss det. För att följa länken så måste du registera dig.
Sprängskiss
För att följa länken så måste du registera dig.
Ah okej! Har inte haft isär än och kikat efter än. Bor i Jönköping.gnoer skrev:Jag tror inte du behöver några sprintar de var på dom tidiga bössorna.
Hr du låssat stocken ? det finns en fjäder 117 som kan krångla.
Vad bor du ?
Ah tack! jag förstår,ska ta tag i det i veckan här,så återkommer med hur det ser/såg utatte69 skrev:jag använder sprint när jag skruvar i dessa , funkar med 6 mm sprint ,kapad m6 bult
(dock ej den gängade delen )
jag skulle tippa på 8-10 mm lång ,aningen fasad .
denna är ju för att hålla delarna på plats ,dom vill gärna gå åt olika håll annars .
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster