Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Buttler skrev:Om det är begagnat får det kosta Max 5-7000:-
Buttler skrev:Tack för alla svaren.
Kina artemisen är jag lite skeptisk mot, men kanske har fel.. sen tycker jag stockarna på de ser väldigt ”billiga” ut. Sett att Diana har några billiga modeller på sportwaffen, är de nåt att ha?
Dum fråga men vad innebär att vissa nya modeller har regulator på?
Sen undrar jag gällande jobbigt att använda handpump, om man inte väntar på att tuben blir helt tomt, dvs pumpar fullt efter varje säg 10 skott på ett 10 J gevär, då borde det väll inte vara så jobbigt att pumpa för hand? eller är jag ute cyklar?
vettedax skrev:Vad gäller handpump så hade jag skippat det. Har haft det i alla år å det är tröttsamt samt tar bort det roliga tycker jag. Du får slita ihjäl dig för en fyllning... Jag köpte en kinakompressor på nätet å tror den gick på 2700kr levererad till dörren.. alltså ca 1500kr mer än vad en pump kostar.. Den funkar hundra å fyller bössan på nån minut bara..
Buttler skrev:gällande Dianan så är det just den du länkade Börne som jag menar, men menar du att ett respektabelt märke som Diana sätter sitt namn på en kina bössa och säljer det som eget??
vettedax skrev:Ljudnivån i 10 J kan ju inte skilja så mycket.. Vad gäller Diana å Gamo så är väl de dom största tillverkare av luftvapen... Diana görs i 60 länder tex.... Hw eller FX mm är väl ganska små tillverkare av luftvapen. är väl lite som Volvo mot GM..
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster