Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tenere skrev:Och - bra tips med kikarfästet. Inget jag tänkt på men det du länkar ser betydligt bättre ut (jag studerar ju ändå produktutveckling/ maskinteknik trots allt)
Batistuta skrev:Det enda jag kan se är de här märkena som avviker. De måste ha slagit in i något om de nu inte bottnat i hinken.
För att följa länken så måste du registera dig.
vettedax skrev:Jag testade en Diana 35S för ett tag sedan å då blev kulan såhär.
Batistuta skrev:vettedax skrev:Jag testade en Diana 35S för ett tag sedan å då blev kulan såhär.
Det är djupare räfflingsmärke på huvudet än Treneres. Intressant
vettedax skrev:Gissar nedre HN... förr var det proffsamo ju... för 40 år sedan när jag sköt luftpistol på bana...
Desaleux skrev:Gissar också att H&N Baracuda 8 är nedre blivit mer lod sprid dubbel rekyl kräver rätt anläggning mot axeln och inte för hårt och inte för löst brukar som ring rostig simulera rekyl till känslan är där sedan skall bössa vila antingen på balansen eller rakt under pip infästning fram stock lägst fram de 2 ger lugnast dubbel rekyl rörelse vila på.
Trög instoppad tyder på trång men JSB var ju knappt reffla bomm märke borde var som de skall går friktionen kolla med Baracuda 8 och trycka genom en hela vägen instoppad och ut ur pipan och en till ny Diabolo Baracuda 8 test åt andra hållet pip mynning och ut i instoppad med läsk stång märker friktionen i fingrarna på långsam tryck färd ut diagnosen.
Min var kant och på ena och smal instoppad rättade till smal med aluminium folie bit tryckt i hopp polera stället de bryt block biten blev fila nål i instoppad kanter lite sen gick pipan hela väg korrekt friktion.
Desaleux skrev:Skulle gissa på Eley tenex air och Qiang Yang
Han som sköt på 70 talet tävlade och hade egen bössa använde RWS maisterkugel (R10 ?tävlade Kalix skytte klubb på mitt fritt val Luftgevär skytte i skolan på 1978.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster