Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Det är litet rökt för mig även denna lördag, en del lamm har just anlänt till gården, ett gäng kycklingar som ska acklimatiseras, ett växthus ska byggas grund till osv så är litet pressat. En massa undanflykter kan man se det som... men det är som det är.
Hur ser det ut nästa helg för er där i Mörrum? Vore enormt skoj att komma och panga och snackas vid.
Kanske att tävlingen på söndag har prioritet, förstår det. Själv ligger jag i ett läge att få igång turbinerna igen, skytteintresset finns där bara att det blivit en smula tillbakatryckt av annat.
Är det några av er som ska till tävlingen 5 maj?
sigge63 skrev:hej är det någon som tänker skjuta i morgon?
börne skrev:Någon mer som ska dit imorrn?
Borde väl finnas kol/tändvätska, har för mig både jag & Sigge köpte samtidigt för 3 veckor sedan.
bojos skrev:Tyvärr inga bilder när våran hov fotograf skaffade sig gröna fingrar.
börne skrev:Till den oerhört korkade imbecill som tycker att detta beteende är i sin ordning vill jag bara säga, hoppas vi tar dig på bar gärning någon gång, förhoppningsvis ingen medlem, svårt att styra över vilka som utnyttjar banan då ingen av oss är där![]()
judgecipher skrev:Jobbehelg igen!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster