Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:Nog bra grejer... kompisen köpte en ny 1981 fast med tuben under pipan.. Den har gått felfritt i alla år å aldrig renoverad.. fantastiskt.
Tempest skrev:Kul med gamla kolsyredrivna matchpistoler, de är så prisvärda, jag har en Pardini K60 som är helt underbar.
vettedax skrev:Nog bra grejer... kompisen köpte en ny 1981 fast med tuben under pipan.. Den har gått felfritt i alla år å aldrig renoverad.. fantastiskt.
Frank69 skrev:Tackar Bati för tacket & tackar för sist fast det var ett tag sen...
Frank69 skrev:De senaste 2åren så har jag fokuserat på hälsan & nu verkar det som att det har vänt så...
Jag kan börja med lite eget skytte igen och vara lite mer aktiv här på forumet.![]()
Nåja, tebaks till ämnet.
Batistuta skrev:Frank69 skrev:De senaste 2åren så har jag fokuserat på hälsan & nu verkar det som att det har vänt så...
Jag kan börja med lite eget skytte igen och vara lite mer aktiv här på forumet.![]()
Nåja, tebaks till ämnet.
börne skrev:Batistuta skrev:Frank69 skrev:De senaste 2åren så har jag fokuserat på hälsan & nu verkar det som att det har vänt så...
Nåja, tebaks till ämnet.
När ska du börja panga igen Bati? Du är mer än välkommen att hälsa på en lördag & hålla mig sällskap, vi är så få nu som du sett i MSG tråden så det är rent tragiskt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster