Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Datum 8 okt
Bössa Cyclon
Ammo FX5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Regn och blåst men skit samma imorgon är det fredag.
För att följa länken så måste du registera dig.
AnToSe skrev:Datum: 10 okt
Bössa: 850 AirMagnum
Ammo: .22 JSB Exact
Avstånd: 24m
Ställning: Liggande med stöd
Har nu tagit oskulden med den omtalade JSB Exact i bössan.
Helt klart bättre samlat än tidigare men helt nöjd är jag inte. Skotten sitter inte riktigt där jag vill. Skjuter innefrån med tavla ut så förhållandena med vind och kyla är inte de bäst. I dag märkte jag för första gången kylans negativa effekt på C02. Det blev ett rejält dipp efter pausen med omladdning av 4 mag. Stängde dörren och vänta 10 minuter och sen var det ok igen.
Undra om jag fick måndags ex av burkarna. Det är många diablo som ser ut som nedan och det känns som det är lite ojämn kvalité. Inte undra på om det blir flyers om man sätter i en sådan här av misstag.
Fredagsmys:
RockOn och mys nu ordentligt i kväll... För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:Datum 10 okt
Bössa Cyclon
Ammo FX5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Verkligen snyggt skjutet oden-68. Min egen är inte riktigt i den divisionen. Nöjd ändå, dock inte med fotbolls lanslaget
gubbe skrev:Bra skjutit och bra bilder Skogshuggarn. Själv kan jag känna att det är lika bra att lägga av med skyttet ibland men sen kommer en serie som man är nöjd med och då får man ny inspiration.
Skogshuggarn skrev:Kanske inte skall lägga dina tavlor under lupp Gubbe,,men jag tycker det ser ut som den genomsnittliga träffbilden är bättre på din senaste tavla .
Går det inte lite framåt trots allt
Datum 21 oktSkogshuggarn skrev:El Gamo mod 361-cl
Skogshuggarn skrev:El Gamo mod 361-cl
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster