Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Chris skrev:blir ju alltid lite avis på er som kan "metall" på riktigt och har tillgång till riktiga maskiner
Chris skrev:blir ju alltid lite avis på er som kan "metall" på riktigt och har tillgång till riktiga maskiner
Luftpangarn skrev:Tack för den fint bildsatta tråden!![]()
Dum fråga kanske, men i detta fall expanderar / slår fjädern bakåt, mot skytten, jämfört med många fjäderdrivna luftpistoler, där fjädern expanderar / slår frammåt. Märker man någon skillnad?
Väldigt fint att du fixar liv i en sådan historisk luftpistol. En riktig kulturgärning! ...Och nu till grundfrågan - hur skjuter den? Om du nu hittat ok ammo?!
vettedax skrev:Nog inte ens jämförbart med en Feinwerkbau.. testat en sån webly å rena skiten enligt mig.
vettedax skrev:Nog inte ens jämförbart med en Feinwerkbau.. testat en sån webly å rena skiten enligt mig.
börne skrev:Här kände man ju sig hemma![]()
Jobbar med bearbetning om du inte visste det Captain Beefheart
Kul med en projekttråd, dom är sällsynta här nuförtiden
Tempest skrev:Stämmer det att de där pistolerna har en kolvring av brons istället för en läderpackning som alla andra gamla luftpistoler, de måste ju vara outslitliga då förutom pippackningen?
Captain Beefheart skrev:....men jag tycker att dom är lite intressanta och jag samlar på dom fram till och med modellen Premier ......
Tempest skrev:Stämmer det att de där pistolerna har en kolvring av brons istället för en läderpackning som alla andra gamla luftpistoler, de måste ju vara outslitliga då förutom pippackningen?
nu fattar jag varför du var sugen på en av mina Webley service air rifle mkII när du var här
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster