Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ButterBean skrev:
Någon annan som har testat i typ Tracker, meteor eller supersport?
Chris skrev: har tillräckligt med dem som verkligen passar
Captain Beefheart skrev:Chris skrev: har tillräckligt med dem som verkligen passar
Det där med aktier är ju löjligt när man kan spara i hårdvaluta![]()
vettedax skrev:I mina äldre airsporters funkar original Wasp, 5,6 bäst...
ButterBean skrev:vettedax skrev:I mina äldre airsporters funkar original Wasp, 5,6 bäst...
Lägg gärna ut på dagens tavla, träffbild 30-40m.
vettedax skrev:Men den bästa airesporten jag har är en 4,5 original från ca 1965, ser nästan ny ut å skjuter väldigt bra. köpt av en tant i Norrland, den hade stått i städskåpet jämte dammsugaren i 30 år..
ButterBean skrev:vettedax skrev:Men den bästa airesporten jag har är en 4,5 original från ca 1965, ser nästan ny ut å skjuter väldigt bra. köpt av en tant i Norrland, den hade stått i städskåpet jämte dammsugaren i 30 år..
Jag har haft en airsporter rb2, men jag kom inte överens med tryckpunkten. Hittade aldrig känslan när skottet skulle gå. Sen fibblade jag till och slant på spännarmen en varm sommardag. Korkad som jag var höll jag den andra handen på främre delen av kolven. Den slog något så djävulskt. Inget jag gör om. Annars är airsportern riktigt snygg att titta på.
Grannen har en 177….vilka diaboler skjuter den bäst i?
ButterBean skrev:vettedax skrev:Men den bästa airesporten jag har är en 4,5 original från ca 1965, ser nästan ny ut å skjuter väldigt bra. köpt av en tant i Norrland, den hade stått i städskåpet jämte dammsugaren i 30 år..
Jag har haft en airsporter rb2, men jag kom inte överens med tryckpunkten. Hittade aldrig känslan när skottet skulle gå. Sen fibblade jag till och slant på spännarmen en varm sommardag. Korkad som jag var höll jag den andra handen på främre delen av kolven. Den slog något så djävulskt. Inget jag gör om. Annars är airsportern riktigt snygg att titta på.
Grannen har en 177….vilka diaboler skjuter den bäst i?
vettedax skrev:Varför är folk så desperata, hurricane lär väl ha de kvar för 190kr burken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster