Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
G0LI4T skrev:Släpbar telefon
intruder skrev:Man kunde köra min firebird cab utan tanklock vad gjorde det att det stänkte ut bränsle när man drog på.
ZaphodB skrev:intruder skrev:Man kunde köra min firebird cab utan tanklock vad gjorde det att det stänkte ut bränsle när man drog på.
Jag kommer fortsätta köra min Camaro om somrarna tills det är dags att begrava mig i den......
Blown Chevy 350 är ganska kul att leka med....... Bara känslan och ljudet är halva upplevelsen....
Sen att jag tar lika väl hand om min IROC-Z som mina vapen är givetvis en självklarhet.
Men jag saknar de åren jag just köpt kärran och soppan låg på 6.90:-/litern......
Mvh, ZaphodB
sexskjutarn skrev:Han här, är det någon som känner igen honom?
För att följa länken så måste du registera dig.
Micke skrev:Javisst, ABC80 var en höjdare. Floppy discs, 5.25" och ingen hårddisk, s/v skärm, stora sladdriga tangenter....men först kom Texas Instruments med långa magnetband, "Scientific" med en stor jätteburk som jag inte kom ihåg vad den kunde, och HP med HP64 som man kunde villkorsprogrammera, en termoskrivare...jag har förresten en HP 64C, med printer, magnetbandsläsare och termoprinter.
Men vem är längst ner till vänster?
/ Micke
Micke skrev:Neeeej! Fy dig Öberg - det är ett kort på styrelsen/de anställda i ett företag, taget 1976.
/ Micke
oden-68 skrev:sexskjutarn skrev:Han här, är det någon som känner igen honom?
För att följa länken så måste du registera dig.
He he John är väll en riktig klassiker
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst