Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Fjädern skrev:Ska det börjas där nu… Lagt alldelse för mycket pengar i det träsket
Fjädern skrev:Ska det börjas där nu… Lagt alldelse för mycket pengar i det träsket
vettedax skrev:Då är det på gång ju, gott, vad blir kostnaden totalt?
vet de är dyra som skam.
vettedax skrev:Nog överkomligt, tror jag betalade 500kr styck å det är många år sedan ju.
Chris skrev:finns ju ett erkänd bra alternativ i Tyskland som säljer och fraktar utan krångel: För att följa länken så måste du registera dig.
han som tillverkar Weihrauch tuning grejor är välkänd inom FT i Tyskland och är mycket angelägen för nöjda kunder från hela Europa sen det krånglar med UK-Importer
börne skrev:PLUTTE skrev:Chris tipsade om denna sida som också har setback trycke För att följa länken så måste du registera dig.
Jo jag har sett det, tipsade själv för nån dag sedan om att Chris tipsat om dessa i en av dom andra HW trådarna.
Men har själv en hel del Rowan Engineering prylar till tre av mina Air Arms bössor, så valde Rowan Engineering även här. Dom från Tyskland var inte gratis dom heller.
vettedax skrev:Är det ok att beställa från Tyskland nu? skulle behöva lite delar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster