Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
zpiff skrev:Trådkapning...
Var 17 köper ni valnöt till kolvar? Är ute efter till grepp på en pistol.
zpiff skrev:Trådkapning...
Var 17 köper ni valnöt till kolvar? Är ute efter till grepp på en pistol.
vettedax skrev:Har faktiskt Diana motsvarighet till hw 97 med, funkar likadant å är fantastisk att skjuta med... Den heter Diana 460 magnum, så får väl jämföra dessa tre vid tillfälle. HW 97, AA200, Diana 460. Alla i 22.
vettedax skrev:Pistol kolv är svårt, man måste liksom gå bakvägen inifrån å ut, fräsa ur fästet först å sen gå vidare, ett långdraget jobb som kräver en hel del maskinjobb.
börne skrev:vettedax skrev:Har faktiskt Diana motsvarighet till hw 97 med, funkar likadant å är fantastisk att skjuta med... Den heter Diana 460 magnum, så får väl jämföra dessa tre vid tillfälle. HW 97, AA200, Diana 460. Alla i 22.
Sen har vi även Walther LGU/LGV Master Pro som liknar dessa.
Finns dock inte att köpa ny längre sen nåt år men även dom var bra bössor, en i klubben har en & är nöjd med sin.
vettedax skrev:Angående stockar kan jag tycka man snöar in mycket på valnöt just, det finns ju fler skit snygga träslag.
vettedax skrev:Angående stockar kan jag tycka man snöar in mycket på valnöt just, det finns ju fler skit snygga träslag.
vettedax skrev:Gasfjäder funkar fint tycker jag, har några stycken. kunde varit på fler bössor ju.
vettedax skrev:Gasfjäder funkar fint tycker jag, har några stycken. kunde varit på fler bössor ju.
Fjädern skrev:vettedax skrev:Gasfjäder funkar fint tycker jag, har några stycken. kunde varit på fler bössor ju.
Pysslar du med olika tryck i ”fjädern” mm? Eller finner man ett trevligt läge och är nöjd?
Håller de trycket? Vilken pump?
Förlåt mitt dryga frågande men faktiskt intreserad.
Fjädern skrev:Tror det är samma träkarvare som gjorde stockarna till Theoben/Impact. Väldigt lika iaf..? De bör ju ha tid över då dessa bössor gått i graven, tyvärr.
Någon som har en? Vacker enligt mig. Hur är de?
Återgå till Stockar och kolvar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster