Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Captain Beefheart skrev:Det ser ju riktigt fint ut men priset verkar lite hemligt, misstänker att det ligger lite i överkant för mig. Men väldigt fint.
börne skrev:Lite skumt sätt att visa pris, men du kan ange en viss summa du vill köpa för när du kollar på sidan där alla deras prylar dom säljer finns, inte förrän du skriver $840 kommer det stödet fram så antar det kostar det.
XY1 skrev:börne skrev:Lite skumt sätt att visa pris, men du kan ange en viss summa du vill köpa för när du kollar på sidan där alla deras prylar dom säljer finns, inte förrän du skriver $840 kommer det stödet fram så antar det kostar det.
Ja, Trident kostar $840 + frakt + tull + moms.......men väldigt välbyggt och läckert! Klämde och kände på ett Finland.
Chris skrev:typiskt snålänning![]()
XY1 skrev:Ja, Trident kostar $840 + frakt + tull + moms.......men väldigt välbyggt och läckert! Klämde och kände på ett Finland.
Captain Beefheart skrev:En fundering, täcker ett Joystick-stöd som detta hela BR-25 tavlan på 25 meter, eller behöver man flytta om?XY1 skrev:Ja, Trident kostar $840 + frakt + tull + moms.......men väldigt välbyggt och läckert! Klämde och kände på ett Finland.
Captain Beefheart skrev:'
'
'
Det här är ju inte tänkt att jämföras med ett stöd som startar på 10.000:- . Mer som en budgettråd, det är ju rätt många som har tillgång till en 3d printer.
Trevlig helg!
Batistuta skrev:Captain Beefheart skrev:'
'
'
Det här är ju inte tänkt att jämföras med ett stöd som startar på 10.000:- . Mer som en budgettråd, det är ju rätt många som har tillgång till en 3d printer.
Trevlig helg!
De där kan du nog sälja!
Nitro skrev:Batistuta skrev:Captain Beefheart skrev:'
'
'
Trevlig helg!
De där kan du nog sälja!
Framför allt när det är gjort i metall.
Men jag kan även vara intresserad av en i plast.
Nitro skrev:Batistuta skrev:Captain Beefheart skrev:'
Trevlig helg!
De där kan du nog sälja!
XY1 skrev:Nitro skrev:Batistuta skrev:Captain Beefheart skrev:'
Trevlig helg!
De där kan du nog sälja!
Krångla nu inte till det. Du har VM-världens mest fotograferade skjutstöd och du skjuter bra med det!
Captain Beefheart skrev:XY1 skrev:Nitro skrev:Batistuta skrev:Captain Beefheart skrev:'
Trevlig helg!
De där kan du nog sälja!
Krångla nu inte till det. Du har VM-världens mest fotograferade skjutstöd och du skjuter bra med det!
Nu blev man ju lite nyfiken på Nitros skjutstöd.
Nitro skrev:Jag själv har ett väldigt enkelt frontstöd i form av en ombyggd domkraft från Jula.
XY1 skrev:Nitro skrev:Batistuta skrev:Captain Beefheart skrev:'
Trevlig helg!
De där kan du nog sälja!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 8 gäster