Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
scratch skrev:Nicke_it
Snygg italiensk-thailändsk stock
robban71 skrev:Ja jag vet att jag inte har blivit antagen änu..men jag känner att jag måste skriva lite om hur jäv.. bra bössan var. Det var ju som natt och dag jämför med Ha...n.(för jag vet att man inte får nämna något annat märke). Nu har jag inte presicions skutit ännu, men jag provade lite fältskytte nu i helgen. Liggande och stående öl burkar på lite olika avstånd 25-65 meter stående skytte och det var inga problem alls... en helt fantastik bössa bara!!! Nu skall jag bara prata med Onsala sytteklubb och få prova lite riktigt fältskytte.
Tobias skrev::-) Idag fick jag hem min HW97K .22 och har redan älsklingen kommit. Skippade att laga mat till barnen och rusade ner i källaren där jag kunde panga utan att störa frun och barnen som var "lagom" roade över att dels få laga maten och äta utan mig då de är vana att få det servert. Efter ett 60 tal bulor senare få äta kall kvällsmat spelade ingen roll....![]()
Längtar till helgen då jag har två heldagar att testa denna i mitt mycket snygga, och mer än välskjutande bössa!
HOPPAS dessutom att jag nu kanske kan få ansöka om medlemskap hos mina "bösskompisar"
Användare som besöker denna kategori: börne och 2 gäster