Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
trident01 skrev:Tobias skrev::-) Idag fick jag hem min HW97K .22 och har redan älsklingen kommit. Skippade att laga mat till barnen och rusade ner i källaren där jag kunde panga utan att störa frun och barnen som var "lagom" roade över att dels få laga maten och äta utan mig då de är vana att få det servert. Efter ett 60 tal bulor senare få äta kall kvällsmat spelade ingen roll....![]()
Längtar till helgen då jag har två heldagar att testa denna i mitt mycket snygga, och mer än välskjutande bössa!
HOPPAS dessutom att jag nu kanske kan få ansöka om medlemskap hos mina "bösskompisar"
Ett medlemskap är noterat på dig TobiasDet verkar som om det behövs fler försvarare av Hw-klubben så din titel blir Väktare med fullständiga befogenheter
![]()
Det är sorgligt att se människor som håller sig fast krampaktigt i sin egen okunskap, jag menar det finns ju inget att hålla fast sig i då. Det är likställt med att tro på tomten förr eller senare blir man besviken
yellonet skrev:Jag måste säga att jag anser att det ni håller på med är mycket olämpligt och direkt skadligt för forumet.
Det ni håller på med liknar i många avseenden hur en sekt fungerar, en tydlig ledare, undersåtar så som "väktare" m.m. regler om att man inte får kritisera eller tala illa om - i det här fallet ett vapen - och att det skall prisas till skyarna och betraktas som det bästa i alla avseenden - hur verkligheten ser ut förnekas till varje pris.
Visst, detta låter säkert överdrivet, och är så kanske i viss mån, men det ni håller på med skadar oss ändå då det leder till splittring och segregation inom forumet.
Vad är det förresten ni gör i er så kallade klubb, förutom att smeka varandras egon och uppfattning om att ni har det bästa luftvapnet i världen?
Att försvara ett dött föremål från en viss tillverkare är inte bara idioti utan ett beteende som är skadligt för ett forum som inriktar sig på luftvapen i allmänhet och välkomnar alla märken.
Om ni inte inser vad det är ni gör så är jag rädd att er "klubbs" hjärntvättning redan rotat sig.
G0LI4T skrev:Du kommer inte bli besviken på Rekord avtrycket.
Och, när man känner sig mogen, så går det att plocka ner i molekyler och polera.
Då blir det ännu mer match likt.
Ang. AA inläggen, så är de fel topic att försöka sig på en inbrytning.
Som att försöka sig på att omvända en miljöpartist till Moderat.
Som att tala fast ingen är hemma.
Som att träffa en ladugårdvägg med en Hatsan 125a ( oups den bara smög sig in)
Som att diskutera kärnfysik med en tallstubbe.
Det finns inget bättre än en .25 HW77 i originalskick från 80 talet.... hm, möjligtvis en HW97k då kanske.
En egen psalm, av kantor Golle.....
ogster skrev:Jag skrev mest mitt inlägg för att få se hur mycket skit jag skulle få mottaga, alltså i rent vetenskapligt syfte
Vet att en HW97k är en mycket bra å billig nybörjar bössa å har full förståelse för att så många gillar den. (Även jag gillar dom fast då ska det va i cal .20)
Rensar bort mina inlägg senare ikväll
Tobias skrev:Tog cykeln upp till Richard på Progunner under lunchen och handlade på mig fyra askar JSB. Skall prova både Express och Exakt, återkommer med lite bilder på hur dom går i bössan
Tobias skrev:Ha ha...misstänkte nästan att du var med i klubben när jag handlade. Har bara hunit dra iväg ett 30 tal kulor och de verkar lika lovande som jag hoppades på. Kommer självklart att prova de kulor du rekomenderat och efter helgens planerade timmar med 97:an så är det inte omöjligt att jag tittar förbi under veckan som kommer.
trident01 skrev:Klubben har civilkompetens allt från gynekologer till luftvapenproffs![]()
trident01 skrev: Mest imponerad blev jag dock då jag såg bilden av en Hw97K fastlåst i vapenställ...Förstår att du aldrig tänkt sälja den då du illustrerat den på det viset
Jag tror dessutom att du smyghåller på en ansökan till Hw-klubben...
nicke_lt skrev:Blev lite mycket pilsner, därför fel tråd. Tog några nya bilder idag och ingen pilsner (än).
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: börne, vettedax och 2 gäster