Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jultomten skrev:Med min stockadapter klar har jag börjat med ett nytt 22XX-projekt - ett Picatinny Rail-fäste som jag kan sätta dit lampor, lasrar och grepp på.
Här är en rendering av delen:
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag (mest nissarna) har också börjat snickra på en liten hemsida för delarna, du hittar den på För att följa länken så måste du registera dig.
Var snälla nu barn! /Micke
ivage skrev:Jultomten skrev:Med min stockadapter klar har jag börjat med ett nytt 22XX-projekt - ett Picatinny Rail-fäste som jag kan sätta dit lampor, lasrar och grepp på.
Här är en rendering av delen:
Jag (mest nissarna) har också börjat snickra på en liten hemsida för delarna, du hittar den på För att följa länken så måste du registera dig.
Var snälla nu barn! /Micke
du kan ju faktiskt montera en trevlig bipod där också
de + din stock adapter och en folding stock + valnötsgrepp
+ steel breech och en DECIblocker silencer och ett leapers 4-16x44
de du
ivage skrev:tänkte faktiskt inte på detta men om railed är tillräckligt lång kan du ha först ett foregrip sen en bipod och sen ett laser/lampa längst fram
och istället för den vanliga steel breechen har man den med revolver magasin från airgunartist
Jultomten skrev:Nu är det äntligen här och på plats på pickan!
Man kan lätt sätta dit alla möjliga roliga saker!
Liten närbild
Jag skall skruva dit en stock på adaptern oxo så får ni se hur skön den blev, bilder kommer...
Skall förhandla lite om pris med tillverkaren, hoppas jag kan göra flera.
/Micke
CyberVillain skrev:Ser riktigt fint ut! På bild 3 ser det ut som du gjorde allt i ett stycke, men så är det inte va? Har för mig du sade att det blev 2 bitar...
Användare som besöker denna kategori: coab och 5 gäster