Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:sexskjutarn skrev:Vad är det för pipa i dom tro, är det något som bara används på FWB, menar deras egen tillverkning?
Bössorna är ju helt klart grymma, som gjorda att hämta OS medaljer med.
Men användes dom även på 50 meterskyttet i OS?
Enligt reglerna står det fribössa där.
FWB har egna pipor. Luftgevär tävlas det bara med på 10m i OS.
22 lr skjuter man med på 50m, här är min gamla FWB 2600...
sexskjutarn skrev:Tack för informationen, det finns en teori som säger att pistongen bör hålla för 1.350.000.000 Skott, så det är bara att börja skjuta.
Mhmm... kanske därför de slutade tillverka denna bössa, ingen köpte något nytt igen.Mr C skrev:sexskjutarn skrev:Tack för informationen, det finns en teori som säger att pistongen bör hålla för 1.350.000.000 Skott, så det är bara att börja skjuta.
Fy F*n va tråkigt med en sån bössa,,,mycket roligare när dom lägger av vid 30.000 skott så man har skäl att investerar i ett nytt/annat märke så man har nåt spännande att se fram mot,,livet är för kort med såna slitvargar oavsett hur bra dessa är,,,bättre med lite omväxling ibland /som flickan sa)
det är ju shoppandet som håller igång våra handlare .
yellonet skrev:Om bössan nu är så j-vla bra, varför tillverkas den inte längre? Finns det en ersättare som är ännu bättre?
Bsa_Airsporter skrev:liten snabb fråga: FWB 150 och 300 är väl baserade på samma rekylfria system va?
Skogshuggarn skrev:Gubbes trehundring som jag upplevde vara lätt som en fjäder
Skogshuggarn skrev:Fick på ett bipod på bössan .
För att följa länken så måste du registera dig.
RoLig skrev:Jag tycker det ser ut som en Shooters Ridge monterad bakfram...
Tomaz skrev:Nu ser jag att Maccari säljer Arctic-fjädrar till FWB300S igen.
Passa på att köp ni som behöver, det är inte alltid så lätt att få tag på..
För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:Och igår ramlade tre fjädrar in i lådan!Onekligen snabbt från USA.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster