Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ogster skrev:trident01 skrev:
Om jag ska köpa ett nytt HW så blir det en 98 å då får man ju inte va med i eran klubb
robban f skrev:Nu får väl jag vara med va =)
robban f skrev:Snart är min hw97:a här i cal 20, den ska bli kul att känna på =)
Hoppas man blir nöjd, jag räknar kanske inte med att avtrycket ska ha samma klass som fwb jag tävlingsköt med men en kul plinking bössa räknar jag kallt med att det är, faan billig är den också..Mvh Robban
robban f skrev:Nu får väl jag vara med va =)
nicke_lt skrev:Airhunter skrev:nicke_lt skrev:Blev lite mycket pilsner, därför fel tråd. Tog några nya bilder idag och ingen pilsner (än).
För att följa länken så måste du registera dig.
Du sålde den stocken lika fort som en avlöning försvunner eller?hade jag hunnit med skulle jag bjudit......en hel del!
Den är inte såld, och kommer inte att säljas. Jag klappar på den varje dag.
Ulf skrev:Är hög tid för mej med , att lägga in en ansökan.....
Har sen en tid tillbaka en HW 97K .22 på målskyttelic.
Maccari/V-Mach tunad.
Kompletterad med justerbar bakkappa .
Här en bild på en äldre HW 97K .22 , som klubbkompis äger . (min är den nedre i bild)
Ulf skrev:Bugar å det ödmjukaste till att utses som "Right Sidearm" i klubben![]()
Ser framför mej "Hilding Empire State Building"-skylten i LED , förkunna att anläggningen avlyst för en exklusiv klubb![]()
Respect
Airhunter skrev:robban f skrev:Nu får väl jag vara med va =)
Som vaktmästare i klubben så låser jag upp o önskar lycka till med ansökan!
Ulf skrev:trident01 :
Hos mej finns att klämma/känna/prova/utvärdera HW30/40/50/80/95/97 för sonenså slipper man gå i ovisshet....
bara höra av er
Ulf skrev:Hos mej finns att klämma/känna/prova/utvärdera HW30/40/50/80/95/97 för sonenså slipper man gå i ovisshet....
bara höra av er
G0LI4T skrev:Ulf skrev:Hos mej finns att klämma/känna/prova/utvärdera HW30/40/50/80/95/97 för sonenså slipper man gå i ovisshet....
bara höra av er
En Klubbträff Ulf
Det är ju kanon, perfekt då vi bor nästgårds
Båda norr om dalaälven![]()
Då skulle ju jag kunna komplettera "träffen" med några äldre favoriter.
30, 35, 50, 55, 57, 77, 80.
tror vi får ta en officiel träff, på en FT tävling i sommar .
Ulf skrev:Airhunter :
Hehe...nej tyvärr är det inte aktuellt sälja nån bössa ännu
Rek att köpa en ny 30, andrahandsvärdet är så pass bra om man är onöjd, så man får nästan igen pengarna.
Ulf skrev:Golle : jess..en träff vore mer än trevligt![]()
Vore perfa om det funnits en klubb nånstans mitt emellan oss....
i annat fall , så får ni komma upp hit...för Piteå är norr om Dalälven![]()
Självklart tar vi med alla våra HW-bössor på en träff(haklapp medtages (kan ev köpas på plats))
Orgie alltså...![]()
Airhunter : min 30 är bara ca 4 år, så det är ingen "gamling" direkt (vet f.ö inte hur länge de funnits ? )
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst