Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johnny skrev:Alltid kul med nya grejor, så det var du som köpte hans extra Sumatra..?
Johnny skrev:Jag har en idé till lösning på det problemet.
robban f skrev:Provsköt ett par skott och det smäller så in i h****** =)
robban f skrev:Jo nu är det en 10 joulare igen =)
Men jag har tänkt att söka licens på denna senare och kanske ha till skyddsjakt efter jag tagit jägarexamen.
och då ska den upp i fullfart.
Men jag måste ändå vänligt men bestämt sätta ett finger på detta med att många frågar oavsett bössa när man ska eller om det ska sökas licens.
Det är upp till var och en och och det ska andra inte bry sig om, det är upp till en själv!, enligt mig.
No hard feelings mvh.
robban f skrev:Men jag måste ändå vänligt men bestämt sätta ett finger på detta med att många frågar oavsett bössa när man ska eller om det ska sökas licens.
Det är upp till var och en och och det ska andra inte bry sig om, det är upp till en själv!, enligt mig.
No hard feelings mvh.
Superbee skrev:robban f skrev:Men jag måste ändå vänligt men bestämt sätta ett finger på detta med att många frågar oavsett bössa när man ska eller om det ska sökas licens.
No hard feelings mvh.
Sant, egentligen så vore nog det bästa för hobbyn att man på forumen slutade tjata om licenser. Kan vi inte hädanefter utgå från att de som har bössor i fullfart har licens?
Tror det är bättre och trevligare för hobbyn på lång sikt, den "fostrande effekten" i att fråga någon om de har licens lär vara = noll.
Mika.G skrev:robban f skrev:Jo nu är det en 10 joulare igen =)
Men jag har tänkt att söka licens på denna senare och kanske ha till skyddsjakt efter jag tagit jägarexamen.
och då ska den upp i fullfart.
Men jag måste ändå vänligt men bestämt sätta ett finger på detta med att många frågar oavsett bössa när man ska eller om det ska sökas licens.
No hard feelings mvh.
Jag bara funderade över ljudet. Inget annat!
/MG
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster