Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johnny skrev: , min Lonestar kan jag inte få ner under 55 joule så den får vara hemma..
Johnny skrev:Finns det vettig förvaring för licensvapen så kör jag Ultran som 10J+ och CZ som 10J.
Öppen klass får jag tyvärr stå över då jag bara har två luftvapen som är godkända för tävlingar, min Lonestar kan jag inte få ner under 55 joule så den får vara hemma..
Två klasser med andra ord.
Hade man kunnat köra fler klasser med samma vapen så hade jag ordnat öppna riktmedel på min CZ och kört där också...
martinw skrev:Dom nya reglerna för 2010 finns nu på ftsverige.org
Arrangörerna kommer inte tillåta samma bössa i två klasser, men det innebär i sig ingen omskrivning av reglerna.
Frågor?
Kommentarer?
Det känns nog som att man behöver tänka över den paragrafen ytterligare tror jag.
Johnny skrev:Finns det vettig förvaring för licensvapen så kör jag Ultran som 10J+ och CZ som 10J.
Öppen klass får jag tyvärr stå över då jag bara har två luftvapen som är godkända för tävlingar, min Lonestar kan jag inte få ner under 55 joule så den får vara hemma..
Två klasser med andra ord.
Hade man kunnat köra fler klasser med samma vapen så hade jag ordnat öppna riktmedel på min CZ och kört där också...
När du inte använder bössan, lås då in vapnet i bilen.
Johnny skrev:
Ett alternativ är ju att tillåta öppna riktmedelklassen att kombineras med en annan klass så att man kan köra samma bössa med kikarsikte respektive utan.
Återgå till Arrangörsgruppen informerar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster