Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Hawkeye skrev:Jag hittade en guide om tuning av HW 97 på CO2air.de. Guiden är lååång och den är på tyska. Men där finns många bilder. Slutresultatet blev fint. För att följa länken så måste du registera dig.
sos skrev:Kan man anmäla sig som prospect![]()
Har allvarliga och långt gånga planer, pratat med han på Hurricane... Tobbe? vilken trevlig person, hade jag haft närmare dit och gjort ett besök så är jag övertygad om att jag hade haft ett HW97K med mig därifrån... men jag skall nog panga på med mitt nya Hatsan ett tag först... man kan ju inte slänga ut hur mycket pengar som helst på en gång... han fick dock sälja ett fäste till kikaren som passar på både Hatsan och HW97K...
Snålvattnet rinner... följande kombination skall det bli:
HW97K 0.20" med V-Max kit + leapers 3-12 x 44AO som jag köpt av FX_Revolution
trident01 skrev:Ja det skall nog inte vara några problem med att bli prospect. Jag antar att du redan bär skinnvästen med HW-loggan på ryggen och har snedkammad lugg![]()
Caliber skrev:Turkpuffen skulle jag vilja påstå...
hasse59 skrev:va fan jag erhåller om medlemskapp i denna fantastiska klubb;)
sos skrev:Jag beställde från sportwaffen... det är för stor priskillnad mot Sverige så det går inte att låta bli... Men Tobbe på Hurricane har fått order på Vmax-kit och diaboler
Hawkeye skrev:sos skrev:Jag beställde från sportwaffen... det är för stor priskillnad mot Sverige så det går inte att låta bli... Men Tobbe på Hurricane har fått order på Vmax-kit och diaboler
Vem fraktade bössan här i Sverige? Vad gick frakten på?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst