Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
öberg skrev:Visst vore det roligt men det finns ett litet hinder enl Eniro,Körsträcka:1 077,9 km Restid ca:12 tim 32 min
Är i längsta laget för och panga Luftgevär för min del
setter skrev:Jag hade måttat den efter mig som är en tvärhand hög...
Förladdningar..? Vad är det?Ulf skrev:I vanlig ordning, när tävlingen avslutats , avrundade vi dagen med nåra timmar "rå-plink" på tomhylsor, burkar, kottar, förladdningar mm....![]()
Martin skrev:Förladdningar..? Vad är det?
öberg skrev:Nice bilder Ulf
Har ni tjejer med i klubben? Riktigt kul tycker jag.![]()
Här nere får vi mest nöja oss med Martin.L
RoLig skrev:Martin skrev:Förladdningar..? Vad är det?
Det är såna där som Ulf brukar ha under läppen, å sen spotta ut......men det kan också vara det som ligger mellan krutet o haglet i en hagelpatron!
RoLig skrev:....men det kan också vara det som ligger mellan krutet o haglet i en hagelpatron!
Martin skrev:RoLig skrev:....men det kan också vara det som ligger mellan krutet o haglet i en hagelpatron!
Givetvis...ursäkta om man är lite trög så här på måndagskvällen...blev bara lite nervös när jag läste "laddning".
Ulf skrev:
Jepp, precis som RoLig beskriver.
Vita "plastpluttar" , ca halva hagelpatronens längd....flyger bra"But tastes like shit"
Ulf skrev:Scratch : Stort tack till vår klubbmedlem Daniel (site owner) , som gjort vår fina logga, och min avatar
Ulf skrev:Martin skrev:RoLig skrev:....men det kan också vara det som ligger mellan krutet o haglet i en hagelpatron!
Givetvis...ursäkta om man är lite trög så här på måndagskvällen...blev bara lite nervös när jag läste "laddning".
Vi här uppe förstår ju naturligtvis dina farhågor...du har ju "erfarit" oss...![]()
allt kan ju hända...
exv förra gången fick ju trident01 & crowhunter ett lättare spel , och avreagerade sej med revolver & pistol....i en högtidlig salut....
Fördelen med platsen där vi nu håller till , är ju att vi är helt omringade av olika vapenslag...så vissa medlemmar kommer ibland väldigt tungt beväpnade...![]()
I mitt inlägg från invigningen tidgare i tråden, är ju en härlig på en av våra juniorer , som hade sin 223:a med sej (syns på en bild där den står framför honom)
Ulf skrev: safaricamo-lackad.
För att följa länken så måste du registera dig.
öberg skrev:Nice bilder Ulf
Har ni tjejer med i klubben? Riktigt kul tycker jag.![]()
Här nere får vi mest nöja oss med Martin.L
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 5 gäster