Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ni är allt för vänlig herr SkogshuggareSkogshuggarn skrev:stället skriva helimpad
5,5mm, ofattbart bra Sandstig.Vem slår det?Sandstig skrev:dom sista milimetrarna
gubbe skrev:5,5mm, ofattbart bra Sandstig.Vem slår det?
Sandstig skrev:
Jag har kommit till en nivå i skyttet just nu där jag har svårt att komma vidare, den där jakten på dom sista milimetrarna kan driva en knäpp, men har tagit några steg i rätt riktigt nu, har beställt tubklämma så jag återigen kan köra med bipod vilket gör en del för precisionen, funderar även över att köpa ett nytt sikte framöver, får se om det kan hjälpa till på vägen!
Lycka till.Sandstig skrev:Förhoppningsvis slår jag det under semestern
Inte dåligt med tanke på skjutställning. Bra skjutit eddie.eddie skrev:Skjutställning Sittande med knä som stöd
gubbe skrev:Datum 8 juli
Bössa FWB300S
Jsb exact .177
Avstånd 18m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Dagens= lite blandat som vanligt. Laborerar lite med kolven just nu, skulle vilja höja kolvkammen. Tejpade på lite typ sittunderlag, inte vackert men som prov duger det.
eddie skrev:Jag kan inte fatta hur du gör för få så bra träffbilder stående på 18m???
gubbe skrev:Datum 9 juli
Bössa FWB300S
Jsb exact .177
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Frugan ville dela en vinare i kväll för att fira att vi går på semester båda två. Ville egentligen intetänkte på kvällsskyttet men kunde inte med att säga att jag hellre sköt än fira med henne. Hur som helst jag kände mig rätt stadig efter middagen så jag tänkte jag går ut och skjuter en tavla så får det gå som det går.
eddie skrev:Jag kan inte fatta hur du gör för få så bra träffbilder stående på 18m???
Läs ovanstående så kanske du börjar ana.
Stugan= gräs, hemma trägolv (står i vedboden) och skjuter ut genom dörröppningen.eddie skrev:förresten.. står du på plattor eller gräs eller med geväret fastskruvat i väggen hehe
gubbe skrev: Stugan= gräs, hemma trägolv (står i vedboden) och skjuter ut genom dörröppningen.
eddie skrev:idag stod jag på andra sidan vägen (för att få 40m)på asfalt med en lyktstolpe i ryggen
gubbe skrev:Bilförarna som åker på vägen, tittar dom inte lite förskräckt och hukar sig när dom åker förbi.
eddie skrev:Revolver Colt SA army
Ammo. Arlaz .22 flugvikt
Avstånd 30m
Skjutställning sittande stöd av v knä
2x6skott
yellonet skrev:eddie skrev:Revolver Colt SA army
du har inte lust att skriva en liten recension om den där revolvern, den ser väldigt trevlig ut
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster