Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Antar att ni öberg endast sitter med chipsen i tv-soffan och lyssnar till rockmusik på den lediga fredag-lördagskvällen och ringer runt och frågar efter tjejerna
RoLig skrev:trident01: Haha..nejdå,ingen risk för uteslutning...du beskriver ju på ett bra o målande sätt hur det är att vara skytt i allmänhet, och hur det är att delta i PLVKs aktiviteter i synnerhet
För egen del hade jag riktigt kul i söndags....trevligt också att få prova på att vara skytteinstruktör..![]()
Och rätt intressant att upptäcka hur bra kombinationen hw80k o öppna riktmedel faktiskt fungerar!
Ulf skrev:Ni är mer än välkomna upp hit den 14:e augusti![]()
Kvällens plinkingträff genererade i ny klubbmedlem , och i sedvanlig ordning saluterades detta , med medlemmens egen revolver.
Övriga närvarande fick även dessa , högtidligen bidraga med var sitt salutmagasin.
Däremot , får man som rookie , snällt medverka på nåra träffar , innan man får "meet the holy tree",
den regeln håller vi mycket hårt på , oavsett salutvapen alltså...
Bild :
För att följa länken så måste du registera dig.
öberg skrev:Antar att ni öberg endast sitter med chipsen i tv-soffan och lyssnar till rockmusik på den lediga fredag-lördagskvällen och ringer runt och frågar efter tjejerna
![]()
Nja en annan sitter mest med öl och myser. Norrlands Guld, Old Speckled Hen och Guinness Draft + en och annan Whiskey är favoriterna![]()
Tjejen får nöja sig med att sova framför Tv´n![]()
Helt klart så ser ni ut och ha förbålt trevligt och det lyfter jag på hatten för![]()
Gillar era inlägg om PLVK sådär.
Hittar jag ett sätt att kombinera fågeljakt med ett besök på er eminenta klubb så se upp för då kommer jag om våldgästar er!
Mika.G skrev:Blev det ingen tävling i piteå i år?
/MG
Dan B skrev:Klass 4 metoden är inte det en väldigt dyr metod.
öberg skrev:Dan B skrev:Klass 4 metoden är inte det en väldigt dyr metod.
NEJ!!!
Inte om man ser till nöjet att jobba + det man får gjort
Jag brukar beskära mina träd och fixa julgranen med hagelbyssen.
Sorry att jag stal Pite tråden lite
Martin skrev:Ser ut som en Hatsan bysse...?
Ulf skrev:Med en sinnrik konstruktion fäster han bössan i en hölsterliknande väska, dold bakom packväskans stativ.
I plastväskorna på topbox-fästet , har han ett par luftvapen.
trident01 skrev:RoLig, jag tror jag måste ha din hagelpump till varje pris![]()
Vad sägs om en etsad komplett "grogg-servis" med Hw-loggan samt andra förmåner![]()
![]()
-Amen
trident01 skrev:Hagelbrakaren på bild är en Mossberg A500 Persuader (8ptr magasin, nerstrypt till 3ptr för att vara "laglig") dvs gammal polisbössa over there
RoLig skrev:trident01 skrev:RoLig, jag tror jag måste ha din hagelpump till varje pris![]()
Vad sägs om en etsad komplett "grogg-servis" med Hw-loggan samt andra förmåner![]()
![]()
-Amen
Ok då, du får igen din hagelpump..tack för lånet, den gjorde sig bra på bild!![]()
Etsad groggservis med HW-loggan...ja varför inte! Kanske kunde man få med det heliga klubbträdet också!?![]()
Martin skrev:trident01 skrev:Hagelbrakaren på bild är en Mossberg A500 Persuader (8ptr magasin, nerstrypt till 3ptr för att vara "laglig") dvs gammal polisbössa over there
Jamendåså, en hederlig jänkareFår väl ta med För att följa länken så måste du registera dig. så kan vi salutera ikapp då
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster