Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
G0LI4T skrev:JSB Exact eller H&N FTT, båda fungerar bra.
Har testat igenom ett gäng olika, men dessa gick bäst i min .20
Bsa_Airsporter skrev:.25 så finns bara en bössa om du vill ha kraft och precision i ett snyggt paket
Theoben Rapid CS800
husis skrev:Ursäkta övertrampet![]()
Jag e ny och jag lovar att bara skriva det trådarna handlar om.
Många val är det som ska göras. Pistolgrepp eller vanlig kolv?
Känns som det lutar och vanlig kolv.
öberg skrev:Nu är det rättning i leden här!!!!!!!!!!!!!!
Detta är en HW97/77 tråd!
Inte någon unken Theoben tråd![]()
Skärpning annars kommer disiplinära åtgärder vidtagas
husis skrev:Grattis till nya pangaren DrKrukenberg. Jag hoppas på en mycket snart.
Är det en kaliber 20? Rysligt snygg är den
husis skrev:Tror inte du behöver ångra dig gällande kalibern när du ska ha fullpower.
Jag ska bara ha 10 j och .177 är så pilliga så mitt val står mellan .20 eller .22
På onsdag eller torsdag går färden mot Hurricane
Fler frågor vilket sikte rekomenderas? hade tänkt lägga mellan 2000-3000 kr
Jag brukar skjuta på 25-40 meter.
M.Broden skrev:Har nu läst i denna tråd nu i ett par dagar och har förstått att ni är helt frälsta i era bössor
Så vad är det som är så speciellt med just HW77/HW97 och vad är det för skillnad på
dom?
M.Broden skrev:Har nu läst i denna tråd nu i ett par dagar och har förstått att ni är helt frälsta i era bössor
Så vad är det som är så speciellt med just HW77/HW97 och vad är det för skillnad på
dom?
Bsa_Airsporter skrev:husis skrev:Tror inte du behöver ångra dig gällande kalibern när du ska ha fullpower.
Jag ska bara ha 10 j och .177 är så pilliga så mitt val står mellan .20 eller .22
På onsdag eller torsdag går färden mot Hurricane
Fler frågor vilket sikte rekomenderas? hade tänkt lägga mellan 2000-3000 kr
Jag brukar skjuta på 25-40 meter.
Titta på (igenom) Bushnell siktena när du är hos honom och även Hawke siktena. för 2-3000 får du ett bra sikte nämligen =)
skulle rekommendera att ta ett sikte med max 44mm objektiv och ett justerbart onepiece fäste då 97'an ofta har problem med barreldrop dvs att pipan är riktad längre neråt än vad du kan justera på siktet. men detta kan Tobbe informera dig om me när du är där och även hjälpa dig med det =)
öberg skrev:Välkommen DrKrukenberg till den ädla skara som förstår sig på varför HW97 biter sig fast som en rabies smittad grävling i själen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster