Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
robban71 skrev:Ja nu är det ju så att jag har inte så mycket att jämföra med, men helt klart min nya HW97K. En väl balanserad och välskjutande fjäderpang..
husis skrev:Jag får ju säga HW97K som jag som bekant nu fått hem. Jag är grymt imponerad av
kvaliteten på bössan. Jag har ju inget och jämföra med men ska det vara bättre än detta
så krävs det en del. Nu är ju frågan vilken nästa HW blir. Jag tänkte att ett brytgevär utan
kikarsikte är nästa bössa som ska inhandlas. Tips tas gärna emot.
npaulsson skrev:husis skrev:Jag får ju säga HW97K som jag som bekant nu fått hem. Jag är grymt imponerad av
kvaliteten på bössan. Jag har ju inget och jämföra med men ska det vara bättre än detta
så krävs det en del. Nu är ju frågan vilken nästa HW blir. Jag tänkte att ett brytgevär utan
kikarsikte är nästa bössa som ska inhandlas. Tips tas gärna emot.
Kan bara hålla med. Hade man nu bara haft licens så hade nästa dock blivit en FX Royale.
Vad krävs för att få licens på luftvapen ? Mitt luftvapenintresse är nytt men stort
Vad krävs för att få licens på luftvapen ? Mitt luftvapenintresse är nytt men stortUlf skrev:
Jimmy85 skrev:Min 95:a sköt lika bra innan som efter fjäderbytet. Men den är lite mer greppkänslig nu bara. Men ska råda bot på de oxå med vortek pg2. Min hw50 ja hade tidigare i .177 sköt snuskigt bra o den va helt original. Roliga va att när ja köpte den va ja ute efter ett gamo lr liknande. Men sen såg ja 50:n o köpte den istället för den såg fin ut o kändes gedigen o andades kvalite. Brukade roa mig med att skjuta ner äpplen med den.
PLUTTE skrev:Jimmy85 skrev:Min 95:a sköt lika bra innan som efter fjäderbytet. Men den är lite mer greppkänslig nu bara. Men ska råda bot på de oxå med vortek pg2. Min hw50 ja hade tidigare i .177 sköt snuskigt bra o den va helt original. Roliga va att när ja köpte den va ja ute efter ett gamo lr liknande. Men sen såg ja 50:n o köpte den istället för den såg fin ut o kändes gedigen o andades kvalite. Brukade roa mig med att skjuta ner äpplen med den.
Fräschar upp tråden med en fråga. Blev den mindre greppkänslig med vortek kittet?
Användare som besöker denna kategori: NiclasC och 0 gäster