Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kan bara hålla med, skulle dock vilja ge den en chans med en bättre kikare. Min nuvarande är 4X32 och det räcker inte till tycker jag.Oden skrev:grann bössa men hemskt svårskjuten
Jag säger det sammaronnefalk skrev:Fick bli 25 skott efter besöket i vallokalen.
Leopold skrev:Diana modell 5, hur gammal är den egentligen?
ronnefalk skrev:Avstånd 18m
Skjutställning: Stående.
Bromslätt skrev:Första tavlan jag vågar posta.
Sandstig skrev:Bromslätt: Ett tips är att byta ut dom skitdiabolerna du kör med nu och skaffa ett par askar JSB RS till din HW30 så kommer du få betydligt bättre resultat är jag helt övertygad om!
eddie skrev:Sandstig skrev:Bromslätt: Ett tips är att byta ut dom skitdiabolerna du kör med nu och skaffa ett par askar JSB RS till din HW30 så kommer du få betydligt bättre resultat är jag helt övertygad om!
Jag håller med om det, milbro kulor funkar i vissa vapen men jsb (Fx) är nära nog målsökande, funkar bra i alla mina luftvapen.
Jag kör en jsb åxå då
Datum 20 sept
Bössa AimX
Ammo jsb .177
Avstånd 7m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
5x5skott även i första nere till höger
Helt rätt tänkt plus att du nog ska prova Sandstigs råd. Hoppas vi får följa din träning på "dagens".Bromslätt skrev:Om ett antal tusen skott så hoppas jag att det blir bättre.
Ser bra ut.Görgen skrev:Här är dagens resultat på 5X5 skott på 10meter stående
gubbe skrev:Datum 20 sept
[...] Diana 5
Jsb exact .177
Avstånd 18m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Får nog ta och serva den gamla pistolen, den känns lite stel. För att följa länken så måste du registera dig.
...
[/quote]ronnefalk skrev:Avstånd 18m
Skjutställning: Stående.
Hehe ja den är flugornas skräck när jag skjuter i källarenGörgen skrev:Med den bössan behöver du ingen flugsmällare.
Det är klart att du ska med!! Jag lovar att slå dig en signal så du kan hänga påronnefalk skrev:Väntar bara på att du har inhandlat en häst, 100 kor och har planer på att driva dessa igenom sverige. Säg bara till så följer jag med..![]()
gubbe skrev: inte roligt när man har en fin serie på gång och tappar sista skottet
Ja det är minsann inte lätt att sluta vispa runt i tavlan, men du gör det redigt braronnefalk skrev:För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Det här med stående skytte är ju en riktig utmaning.
Bromslätt skrev: "Helt utan krav på skyttens förmåga" Jag känner att just den frasen passar bra för mig (än så länge)![]()
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster