Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ulf skrev:Kvällen till ära fick vi besök av -Martin- , som sett forumannonseringen ang denna sammankomst , sträckkörde från Göteborg för att förenas med oss
Martin skrev:Jomenvisst, jag lassade in byssorna i Hitler-kälken (a.k.a VW Golf) och dammade till Piteå, man vill ju inte missa en plinkingafton.
trident01 skrev:Förövrigt så hade Martin en mycket trevlig Fx-bössa med sig som lät mindre än en blindavfyrning-Tja det var ju inte den enda bössan som han drog med sig, trodde först det var en myrstack på 4-hjul som anlände till vår bana men det visade sig snabbt att fönsterrutorna var nervevade pga att en massa pipor stack ut
![]()
boomer32 skrev:Ska Piteå Luftvapen klubb visa upp er på Nolia mässan?
boomer32 skrev:Ska Piteå Luftvapen klubb visa upp er på Nolia mässan?
boomer32 skrev:Det hade varit trevligt, men nu hade jag inte med ngn utrustning med mig ner. Det skulle vetat igår kväll innan jag åkte.
ricard_b skrev:Hejsan grabbar!
kul att ni har dragit igång en klubb i pite.. mitt andra hem..
Kommer att gå med i eder klubb vid första bästa tillfälle..
ricard_b skrev:Hejsan grabbar!
Martin skrev:trident01 skrev:Förövrigt så hade Martin en mycket trevlig Fx-bössa med sig som lät mindre än en blindavfyrning-Tja det var ju inte den enda bössan som han drog med sig, trodde först det var en myrstack på 4-hjul som anlände till vår bana men det visade sig snabbt att fönsterrutorna var nervevade pga att en massa pipor stack ut
![]()
Hehe, nja...tror den gode trident01 fått en liten släng av överdrivar-sjukan. Hade ju bara med mig tre byssor denna gången, det brukar vara fler, men man blir lite lat på äldre dar..![]()
![]()
Men nästa gång tar jag ett större lass med mig, men då blir det bara en cykel iställetEller så kanske man skall skaffa större bil
![]()
Jo, Independencen är onekligen tyst, ibland får man fundera om man sköt eller inte
trident01 skrev:Tänkte mest att Indepencen fyller hela behovet av 15st andra "onödiga" luftsmällare och därav "pip utsticket" genom rutorna på en liten Golf![]()
Sedan kan man ju undra varför du poserade med en Hatsan-bössa i bild i en annan tråd...Naturligtvis för att reta migOch ja, stocken på denna bössa liknar verkligen en slipers från en gammal nerlagd järnväg från 40-talet polerad med 80`s sandpapper(riktigt grovt) och jag tror inte heller på "myten" om att du tänkt byta ut en av dina pangar mot denna Hatsan
öberg skrev:Martin är som en Hatsan oslipad, bångstyrig men som en nallebjörn
Med andra ord en mycket trevlig prick
Ulf skrev:ricard_b skrev:Hejsan grabbar!
Hehe...2:a hem![]()
![]()
Jepp , nu blev jag nyfiken.....
annars Lyckselebo eller...
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster