Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Oden skrev:Innan kom det upp vid "kundvagnen"antal nya annonser som en liten siffra är det borta nu?Jag tycker det var bra för att man såg direkt när något nytt trillade in.
Daniel skrev:Oden skrev:Innan kom det upp vid "kundvagnen"antal nya annonser som en liten siffra är det borta nu?Jag tycker det var bra för att man såg direkt när något nytt trillade in.
Systemet är ändrat, Nu är det så att du prenumererar på olika kategorier istället. och får pm eller mail när en ny annons skapats.
Daniel skrev:Oden skrev:Innan kom det upp vid "kundvagnen"antal nya annonser som en liten siffra är det borta nu?Jag tycker det var bra för att man såg direkt när något nytt trillade in.
Systemet är ändrat, Nu är det så att du prenumererar på olika kategorier istället. och får pm eller mail när en ny annons skapats.
En ny funktion har tillkommit du kan du Prenumerera på de olika kategorierna, klicka på en kategori och klicka på Prenumerera på denna Kategori, så meddelar forumet dig när det tillkommit en ny annons automatiskt.
Daniel skrev:Det kostar dock
Återgå till Nyheter och Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster