Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
öberg skrev:sos skrev:Suddig bild med kameramobilen men jag hoppas ni ser vad det är
För att följa länken så måste du registera dig.
En batteribormaskin?
norris skrev:denna veckan blev det en
chrony M1
hatsan striker .25
bsa lightning .177
walter 4x32
nu ska jag testa senaste inköpet gran turismo 5 till Ps3
Wadde skrev:De hade den på kampanj för 300 kr. Eftersom jag körde upp mer pengar i bensin igår när jag var ute å lekte lite i snön så, varför inte, tänkte jag.
sos skrev:Wadde skrev:De hade den på kampanj för 300 kr. Eftersom jag körde upp mer pengar i bensin igår när jag var ute å lekte lite i snön så, varför inte, tänkte jag.
Jag har också en sådan, plockade isär (den har ju beartrap?!), putsade, smorde upp och slängde på ett 4X kikarsikte (jaktia eller vad det nu hette som följde med ett salongsgevär jag köpte för länge sedan) och se på tusan... den skjuter ju riktigt bra
Wadde skrev:Ja faktiskt, så på baklänges... det gick faktiskt helt okej på 10m med mitt husqvarna 4x32 på.
Anti-Beartrap är fan dock ett krav på att man ska våga stoppa fingret i dendära luckan på.
Så då kan jag iaf hävda stolt nu att jag faktiskt har ETT fjädergevär.. hehe
En grej som förvånar mig är att pipan inte ens är räflad.. heh.
Wadde skrev:Hehe. jag märkte inte ens att du bara skrev "beartrap" och höll på att skriva det själv först.
Ja billigt tillverkad är den verkligen iaf, mycket saker är svetsat och annat är bara sprintar.
Avtrycket i sig är förskräckligt tycker jag dock. Måste kanske plocka isär å polera lit
Har du gjort nå pyssel invändigt på din ?
Ulf skrev:Lyckades få tag i de 2 sista JULMUST-flarrorna i lokala ICA butiken .![]()
"Lilla julafton" idag , om även -=Det Svarta Hotet=- vinner kvällens match![]()
Och bössan? Oden var snabbare!Ulf skrev:Lyckades få tag i de 2 sista JULMUST-flarrorna i lokala ICA butiken
Ulf skrev:Hehe....![]()
BSA SuperSport XL cal .22 demobössa som jag ramlade över. Som nyDessutom ovanligt vacker kolvträ på den.
Tydlig & fin ådring , påminner mycket om träet i min Airsporter.
Har tvärtittat över den , fixat till trycket , och funderar nu som hårdast över siktesval
Görgen skrev:Här är mitt nyaste inköp. Äntligen har har jag köpt min HW 97K TH, plus ett Leapers Accushot 3-12X44 AO sikte.
Görgen skrev:Här är mitt nyaste inköp. Äntligen har har jag köpt min HW 97K TH, plus ett Leapers Accushot 3-12X44 AO sikte.
Hjälp! Görgen med en riktig bössa. Nu blir det inte roligt på Dagens.Görgen skrev:Äntligen har har jag köpt min HW 97K TH, plus ett Leapers Accushot 3-12X44 AO sikte.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster