Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
stoffemannen skrev:
Görgen, det vore roligt att se vad du kan göra med den där 97:an på lite längre håll, en 70-100 meter så där
Görgen skrev:stoffemannen skrev:
Görgen, det vore roligt att se vad du kan göra med den där 97:an på lite längre håll, en 70-100 meter så där
Då är vi två Stoffemannen, jag bara väntar på att vädret ska tilllåta det, sen ska det testas långskytte.
stoffemannen skrev:Görgen skrev: jag bara väntar på att vädret ska tilllåta det, sen ska det testas långskytte.
Trevligt! Vad är det för fel på vädret nu då? Här är det perfekt! Jag kommer skjuta massor på min 100 metersbana i jul när jag ska ner till västergötland. Spelar ingen roll vad det är för väder, det ska skjutas ändå
Inte dåligt.eddie skrev:15skott på 30m
gubbe skrev:Inte dåligt.eddie skrev:15skott på 30m
eddie skrev:5 på varje fastän det ser ut som 4
gubbe skrev:eddie skrev:5 på varje fastän det ser ut som 4
Görgen skrev:för kallt för att stå inne med öppet fönster och skjuta ut,
gubbe skrev:Kunde svurit på att det fanns en Dagens till på menyn. Undrar vad den tog vägen?
Bromslätt skrev:Bästa tavlan på de senaste 1 500 skotten!!!!
Tyckte efter 2'a pricken att en träff helt utanför det svarta får man tåla.
Sedan sket det sig brutalt på slutet.
Nåja en av de bättre tavlorna på länge. Nu ska jag ta mig f'n ta mig ur svackan och prestera hyfsat på 10 m inomhus för att till våren skjuta skitbra på lite längre håll utomhus (18m kanske) som andra här på forumet kan. Kan de fixa det så kan jag fixa det.
Är förmodligen en kombination av naturlig fallenhet och jä..ar..an..mma, det där senaste ska jag pressa fram även om det kostar tårar och frustration.
Det måste gå helt enkelt.
Man får inte ge upp, fast det kan kännas som ett frestande alternativ ibland.
HW 30S
JSB EXACT 4,52
10 m stående
Gamo 4-12x44 AO (9x förstoring)
För att följa länken så måste du registera dig.
God Jul allihop. Ochså det ryker.
Klart, det är ju ett utmärkt vapengubbe skrev:Av lite olika anledningarblev det elgamo i dag. Satte på min gamla tasco 4x32 kikare. Riktigt roligt.
Du får sluta att skjuta så tätt.eddie skrev:Ja faktiskt, det är 5x5 skott
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster