Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:trident....vi nykomlingar...vi får inget epitet eller vad? Känner ju oss lite utanför....
gubbe skrev:Fin! Skulle vilja testa en HW97K någon gång för att känna om dom är så bra som ni säger.Martin skrev:Och så här ser pärlan ut
Görgen skrev:Har varit och hämtat min HW97K TH i dag, så den borde väl räcka för att kvalificera sig till HW97K klubben.
För att följa länken så måste du registera dig.
trident01 skrev:Martin får således titulera sig Baronen av HW-Klubben närhelst han själv villoch i våra ögon så ÄR det så oavsett
Tänker då på Baron Munchenhausen som åkte i väg på kanonkulan med tanke på Martins streck-körning upp till norr i somras
gubbe skrev:Ulf
trident01
Airhunter
stemcap
Markarn
Plutokalle
Thomas H
robban 71
och alla ni andra HW97 fantaster vad säger ni om följande citat av Tomaz
Tomaz skrev:
Underspännare är ju ingen större ide att välja från HW eftersom Air Arms är ett betydligt bättre val i den klassen. slut citat.
Hade det varit någon annan än Tomaz som skrivet så kunde man kanske avfärdat det, men nu är det värre.
Mvh köpsugen och villrådig gubbe
stoffemannen skrev:Varför tog du en .177 och inte en .20 eller .22 då? För att få en rakare kulbana? Jag tror (men vet inte) att .20 är helt optimalt i den här bössan?
trident01 skrev:Görgen skrev:Har varit och hämtat min HW97K TH i dag, så den borde väl räcka för att kvalificera sig till HW97K klubben.
Visst duger denna pangDu kan kalla dig Yggdrasil med tanke på kolven
I Piteå kallar vi rätt o slätt samma träd för "HW-trädet" eftersom det står i angränsning till vår bana, fanns mao redan före vikingatiden men vi döpte om det och innebörden är fortf densamma dvs "livets träd"
Tack Martin.Martin skrev:Hmm, jag kan försöka ge ett svar
Que?!trident01 skrev:så tryck på "medalj-knappen"
trident01 skrev::smt016 Säkert var det många som sökte efter "medalj-knappen" i alla fall Martin verkar det som
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster