Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
stoffemannen skrev:Wow, borde bli runt 15 joule du får ut ur den eller? Hur är precisionen?
Mika.G skrev:Jag sjuter med Fx-Ranchero .22cal
/MG
stoffemannen skrev:Mika.G skrev:Jag sjuter med Fx-Ranchero .22cal
/MG
Trevligt, det ser ut som ett litet "minigevär". Förmodar att det är bra tryck i den med tanke på dina andra saker du visat upp, heheMen som vanligt måste jag fråga om det vikigaste, hur är precisionen? Riktigt snygg är den i mitt tycke hur som helst!
8,5mm, 50m, pistol. Rätt bra.Mika.G skrev:bara skjuta 5 skott.
snurr skrev:...den odågan
Hubbe57 skrev:Detta är min lilla samling!
Daisy Powerline 1200,
Diana 2, Diana 6, Diana Repeater,
EM-GE Mod LP 3, EM-GE Zenit
FB Record
Gamo AF 10, Gamo PR 15, Gamo Compact, Gamo Center, Gamo Falcon, Gamo P-800, Gamo P 900, Gamo PT 80
Harrington the Gat
JGA
Marksman Repeater (1 Svart och 1 Guld)
Milbro SP 50
Shanghai China
Stiga Zenit
Tanfoglio Witness 1911
Ummarex CPSport
Webley Junior
Webley Nemesis
Airrifles skrev:lindfors skrev:Gamo Center, vad är det för modell?
Den såldes i nästan alla vapenaffärer förr, skulle väl vara gamos matchvariant på sin tid men den är riktigt tung och kickar som en tokig men den är rolig att skjuta med. Jag har en också men den blir inte motionerad särskilt mycket.
För att följa länken så måste du registera dig.
kidcolt skrev:Skjuter med HW45, Makarov co2 och så mitt senaste inköp som jag är otroligt nöjd med.
"Me Bull Barrel" heter den och den tillverkas av Weihrauch. Det är en lätt modifierad "hw38t",
Man har gjort urfräsningar i trumman för att den inte ska palla trycket från krutpatroner plus att man förstås har en midre kaliber på pipan.
Plinkerton skrev:Går just nu och väntar på en ME 38 Magnum 5,5D
Inställd på att precisionen inte är den bästa, men gillar idén med luftpatronerna.
För att följa länken så måste du registera dig.
Nu väntar jag på en chronograph...
daskapitan skrev: ett trevligt forum och jag önskar er alla en trevlig midsommar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster