Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dagen är inte slut än.eddie skrev:jag har inte hunnit skjuta alls i dag
gubbe skrev:Dagen är inte slut än.eddie skrev:jag har inte hunnit skjuta alls i dag
eddie skrev:Silwer skrev:Men som sagt, fler golfbanor och fotbollsplaner är det som gäller.
Klä dig varmt ta kaffetermosen bössan och åk till golfbanan och skjut prick på deras meter-tavlor det är ju uppmärkt och klart till 150m
När du dragit ut dom orkade du väl inte skjuta mer.Mika.G skrev:3 pilar blev det i dag !
Skogshuggarn skrev:vet inte om jag skjutit ett enda skott i år
eddie skrev:när du Skogshuggarn får slut på skyddsgas tråd och svetselektroder så så löser det sig nog med det
Välkommen till forummet Låter som om du skulle kunna bli en inspirationskälla på Dagens.Beorick skrev:Fick 189P på fyra tavlor.
Skogshuggarn skrev:eddie skrev:när du Skogshuggarn får slut på skyddsgas tråd och svetselektroder så så löser det sig nog med det
He he he,,jo de är sant ! men så har jag för stunden lyckats begrava luftvapenintresset ganska djupt ned ,,När du ser denna bild förstår du vad jag kommer att lägga större delen av min tid på framöver![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Du vet vad det är och vad detta har för inverkan i livet, eller hur Eddie ?
Å jag som ä så fucking dålig på Engelska ,,hur ska det gå
Ja helt klart. Fick min av en kompis som tack för hjälpen för ett litet jobb jag gjorde. Tänkte ha den till "stugbössa" åt ungarna så den låg där i flera år. Tog fram den nu när jag började skjuta mer och konstaterar att avtrycket är riktigt bra, däremot är ju slaglängden ganska kort så effekten är väl inte så hög inte ens med annan fjäder. Mitt expo blev tex mycket vassare med ny fjäder. Precisionen är absolut inget att anmärka på åtminstone på dom avstånden jag skjuter på.Oden skrev:Du måste hålla med om att El Gamo 300 är en mycket trevlig bössa att skjuta med
Användare som besöker denna kategori: Chris och 4 gäster