Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
I kväll kändes det mycket bättre. Det är inte säkert att resultatet blir bättre men själva känslan, ja ni vet vad jag menar.gubbe skrev:Fick ingen ordning på skyttet i kväll,
Så tänker en vinnare.eddie skrev:Ok, jag tänkte skippa tavlan i kväll för jag är inte i form, men wått thö häck
Just så kändes det efter 5 första i mitten, det gick så fint så det fick bli en sjätte kula sen vet jag inte vad som feladegubbe skrev:I kväll kändes det mycket bättre. Det är inte säkert att resultatet blir bättre men själva känslan
Nä tack o lov.eddie skrev:än är jag inte dö
pliiiis bara en lite liten tavlaUlf skrev:....men det nöjet ska ni inte få![]()
inte illa, jag tragglar på 7mgubbe skrev:Så här blev det i kväll
Bra då blir vi några fler som syns i denna trådkebaben skrev:det får bli idagsittande med stöd
eddie skrev:Bra då blir vi några fler som syns i denna trådkebaben skrev:det får bli idagsittande med stöd
Webely Tracker DL
Milbro TR .22
Avstånd 7m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
...........~ 6x6 skott ~
Duger gott.thomas1969 skrev:inget att visa..men gör e ändå=)
Bra.kebaben skrev:Japp och kul tråd så fler tavlor blir det
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Tillbaka till vardagen med lite kvällsskytte.
Duger gott.thomas1969 skrev:inget att visa..men gör e ändå=)
Bra.kebaben skrev:Japp och kul tråd så fler tavlor blir det
kebaben skrev:Japp och kul tråd så fler tavlor blir det
Har du bytt stocken redan jag tycker det ser extra bra ut i daggubbe skrev:Tillbaka till vardagen med lite kvällsskytte
Bra träffbilder två dagar i rad, det bådar ju gottthomas1969 skrev:en massa splitter hål ... men det bjuder vi på![]()
Anschütz är väl inte fy skamkebaben skrev:[bara får skjuta inne med tävlingsgevär typ Anschütz och sånna
Bra träffbilder två dagar i rad, det bådar ju gottthomas1969 skrev:en massa splitter hål ... men det bjuder vi på![]()
Direkt när jag kom hem.eddie skrev:Har du bytt stocken redan
Mittpricken inger respekt.thomas1969 skrev:Avstånd 15m. 5'*5 skott stående
Kul när någon skjuter så bra med en (på forummet ovanlig) bössa.thomas1969 skrev:Bössa. Norica Marvic Gold.
Nää.Görgen skrev:Ring 5 kan man inte klaga på.
Görgen skrev:Bössa. Hw97K TH 4.5mm med V-mach.
Sikte. Leapers Accushot 3-12x44 AO.
Kulor. JSB EXACT 4.52 mm.
Storlek Ring. 45 mm.
Förstoring. 9 Gånger.
Avstånd. 5x5 skott sittande med stöd på 16 meter.
CC. Ring 1. 4 mm - Ring 2. 4 mm - Ring 3. 1.3 mm - Ring 4. 5.5 mm Ring 5. 0.3 mm.
Ring 5 kan man inte klaga på.
En kula hängande i hållet på ring 5.
Här finns inga fel tavlor. Skjut på thomas 1969.thomas1969 skrev:ja jag vet att det e fel tavlor
Både fascinerande och irriterande.stoffemannen skrev:Otroligt att en liten distraktion kan få en så ur balans
eddie skrev:Anschütz är väl inte fy skam
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster