Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jodå, inga problem med Champion Apollo .25Oden skrev: träffar inte en tavla på 300m med mina bössor
Oden skrev:Om det skulle skita sig med banor runt Värnamo disponerar jag en 50m 22lr bana fritt i Bodafors men då blir det en bit och åka för er Värnamobor(närmare för Bsa Airsporter).Jag är med i Bodafors jaktskytteförening och betalar 100kr om året för att skjuta på denna bana men då får man skjuta på alla banor men trapp och skeet är för jävla svårt med ett luftgevär
.Det är lite svårt att motivera dom att jag ska starta en FT sektion när jag är ensam skytt
Skytte tillåtet mellan solens uppgång-nedgång alla dagar i veckan
Oden skrev:Oden skrev:Om det skulle skita sig med banor runt Värnamo disponerar jag en 50m 22lr bana fritt i Bodafors men då blir det en bit och åka för er Värnamobor(närmare för Bsa Airsporter).Jag är med i Bodafors jaktskytteförening och betalar 100kr om året för att skjuta på denna bana men då får man skjuta på alla banor men trapp och skeet är för jävla svårt med ett luftgevär
.Det är lite svårt att motivera dom att jag ska starta en FT sektion när jag är ensam skytt
Skytte tillåtet mellan solens uppgång-nedgång alla dagar i veckan
Citerar mig själv![]()
Om någon är intr av att skjuta på bana här är det bara att dra iväg ett pm dock frammåt våren då det är mycket snö här än.Ft mål caldvellsnurror mm finnes
grym skrev:det finns två sorters skytte här, det ena är ett ställe nära där man kan skjuta
det andra är en klubb i rimlig närhet där man ska vara aktiv, och det finns möjlighet för klubben att skriva ut aktivitetsintyg
jag kommer inte vara aktiv ft skytt, men hjälper gärna till aningens
dom som vill komma i kontakt för en nystartad förening där ft kan ingå kan skicka pm till mig
men det som gäller om vi får tag i bana i ggv är att ta tag i konternuerlig aktivitet och vara med på allt med banan, det ger sig innom två månader hur det blir
Deichenpoff skrev:i gränstrakterna kring mot karlskrona så är jag på?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: bojos och 2 gäster