Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
FX_REVOLUTION skrev:Martin skrev:Fick bland annat med mig en liten smutt Gerber från Staterna. Blev en hel del annat (USD ligger löjligt lågt) men nog denna som är av mest intresse. 165:- pengar på Walmart!
Blev förvisso en DeWalt skruvdragare oxå nu när jag tänker efter![]()
Fyller hålet någon funktion..... Inte inne på knivar.
Martin skrev:FX_REVOLUTION skrev:Fyller hålet någon funktion..... Inte inne på knivar.
Ja, den fungerar som ett väldigt bra parerskyddMan sätter pekfingret genom hålet. Jag använder det även som upphäng, har en stor alu-karbinhake som jag hänger kniven i (haken genom hålet).
POS skrev:Jag jobbar ju på brandkåren!
Oden skrev:För ovanlighetens skull en El Gamo![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
En CF-20 Lyx .22 från sent 80tal.Den hette faktiskt lyx när det var nätskuren kolv,gummibakappa samt effektplatta på pistolgreppet.Det som skiljer sig från senare Cf-20,Cf-30 är att kolven på dessa gammal är ganska mycket mer avsmalnande.
Chronar med Gamo match 192m/sSkjuter faktiskt mycket bättre än sitt ryckte bara man får till rätt grepp.
Hehe GRATTISOden skrev:För ovanlighetens skull en El GamoChronar med Gamo match 192m/s
![]()
Oden skrev:Skjuter faktiskt mycket bättre än sitt ryckte bara man får till rätt grepp.
eddie skrev:Visst ja, jag köpte ju nya tun nycklar i förra veckan åxå! Mina 25år gamla var verkligen i behov av pensionering.. dom som fans kvar och var hela![]()
Bsa_Airsporter skrev:eddie skrev:Visst ja, jag köpte ju nya tun nycklar i förra veckan åxå! Mina 25år gamla var verkligen i behov av pensionering.. dom som fans kvar och var hela![]()
Hahaha jao ja köpte nya insexnycklar här för nån dag sen med =) Tengtools
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst