Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Den har du varit tyst omeddie skrev:Bössa SIlencio .25
gubbe skrev:Trackern igen.
gubbe skrev:Webley Tracker denna fina gamla Engelska bössa, som fått så många att undra vad f.n dom håller på med. Snart blir det en till.
du menar en tavla tillgubbe skrev:Snart blir det en till.
eddie skrev:du menar en tavla tillgubbe skrev:Snart blir det en till.![]()
Bössa Tracker DL .22
Ammo TR .22
Avstånd Gubbavstånd
Stående med handstöd
För att följa länken så måste du registera dig.
snurr skrev:eddie skrev:du menar en tavla tillgubbe skrev:Snart blir det en till.![]()
Bössa Tracker DL .22
Ammo TR .22
Avstånd Gubbavstånd
Stående med handstöd
vad menas med gubbavstånd 10 meter 15meter eller kanske 18 meter ???????????????????????
Tack för dina vänliga ord i denna svåra stund.Ulf skrev:där du står med tårade ögon
Med sådana inspirerande forumbröder som du, så lär det bli det.eddie skrev:du menar en tavla till
Ny på den här tråden?snurr skrev:vad menas med gubbavstånd
gubbe skrev:Fick skjutlust efter kvällsmaten
Bra då hoppas vi att vi får se dig här ofta.MatsR skrev:fick blodad tand så jag var tvungen att bränna av ett par serier
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Segla iväg på mittpricken (kattens fel) annars kändes det bra i kväll.
Kolla Dagens baklänges får du se.buckshot2000 skrev:Har du tränat hela vintern ?
Bra skjutet med titanfjäder i , den är ju svår som den är med Trackern som förebildMatsR skrev:Norican är precis som sin förebild Trackern...
fast jag fuskar ju med stödgubbe skrev:hål i hål hela tiden..........
eddie skrev:fast jag fuskar ju med stödgubbe skrev:hål i hål hela tiden..........
Men vad ska man göra när man inte klarar hålla still stående utan
![]()
Bössa Tracker
Ammo TR
Avstånd 30m
Sittande knästöd
10skott 9/10kulor på cc15mm
Jag har aldrig fått ihop så täta träffbilder hur mycket stöd jag än haft. I bland vill jag tro att det är något fel på bössurslingen har bland annat noterat att skotten är lite hårdare naggade i ena kanten. Laborerar lite med laddbulten, får se om det hjälper.eddie skrev:fast jag fuskar ju med stöd
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster