Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nä du, där har du tyvärr fel. Inte en chans.eddie skrev:Jag tror du kan skjuta cc10 på alla grupperna på en 5pricks tavla på 30m med samma knästöd som jag
Träffa du där du ville?Mika.G skrev:Ca 120 skott med Cyclone .25 med nyinköpt kikare
gubbe skrev:Träffa du där du ville?Mika.G skrev:Ca 120 skott med Cyclone .25 med nyinköpt kikare![]()
75 st Jsb 4.50 med 300an.
Bra grejer med andra ord.Mika.G skrev:I dag sköt jag 14 skott bara för att kolla att siktet inte ändrat sig
gubbe skrev:Bra grejer med andra ord.Mika.G skrev:I dag sköt jag 14 skott bara för att kolla att siktet inte ändrat sig
gubbe skrev:25st TR.
morbideglidaren skrev:
Skulle nog se ut såhär: För att följa länken så måste du registera dig.
.25 ena dagen .22 andra.Mika.G skrev:Det blev nog en 120st i cal.22 med cyclonen
gubbe skrev:50st Jsb 4,5 mm med 300an.
.25 ena dagen .22 andra.Mika.G skrev:Det blev nog en 120st i cal.22 med cyclonen
Det låter ju bra då kan du köra Fx till båda jusnurr skrev: fx 5,52 går faktiskt helt ok i min bsa meteor super träffar en 33cl burk lätt på 25-30 meter
Jag trodde du bytte pipa,Mika.G skrev:Nja inte riktigt har inte skjutit med .22 Cyclonen på ett-halvår minst, .25an går bäst
Jazz skrev:Jag gjöt upp 2200 st för någon vecka sedan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster