Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
eddie skrev:..
Bössa Tracker
Ammo TR .22
Avstånd 20m
Sittande knästöd
Dagens turtavla
Tack Leopold! Tavlor skjutna med fjäderbössa som denna på mer än 20m är nog tur för det händer max var tusende skottLeopold skrev:Turtavla... Snyggt i vilket fall! min sinnebild av vad jag ska åstadkomma en vacker dag
Tack Bromslätt! Din första pricken var inte att leka med!! Jag kom på av en ren händelse när jag inte träffade, jag satte mig ner lutade mig tillbaka och samtidigt som jag pustade ut i ren irritation la jag upp geväret på knäet och träffade mitt i på 30mBromslätt skrev:jag är impad till 1000. Turtavla! skriver du "ju mer man tränar desto mer tur har man" Hur funkar "sittande knästöd?
Nej du eddie, du har visat oss att det inte är tur.eddie skrev:.........Dagens turtavla
Perfekt! Nu kommer du inte nöja dig med sämre vilket får dig att träna som galningBromslätt skrev:Kolla första pricken!!! Som en våt dröm helt enkelt.
Bättre sent än aldrig.Bra skjutit dessutom.snurr skrev:så kommer min första dagens äntligen då
gubbe skrev:Bättre sent än aldrig.Bra skjutit dessutom.snurr skrev:så kommer min första dagens äntligen då
Ja det ser jämnt och fint ut!Leopold skrev:stående enhands utan stöd 10 m
eddie skrev:Ja det ser jämnt och fint ut!Leopold skrev:stående enhands utan stöd 10 m
Bössa AimX
Ammo Fx 4,5
Avstånd 25m
Stående stöd mot vänster arm
...
sammanfattningsvis: eftersom man inte kan hålla still på 25m med pistol kan det kvitta vad man har för sikte för man träffar inte iaf
om det inte är äppelplinkning då funkar båda tom 30m
Leopold skrev:eddie skrev:Ja det ser jämnt och fint ut!Leopold skrev:stående enhands utan stöd 10 m
Bössa AimX
Ammo Fx 4,5
Avstånd 25m
Stående stöd mot vänster arm
...
sammanfattningsvis: eftersom man inte kan hålla still på 25m med pistol kan det kvitta vad man har för sikte för man träffar inte iaf
om det inte är äppelplinkning då funkar båda tom 30m
Galet bra samlat på det avståndet! Nej att hålla still med pistol är bara att glömma så jag fattar inte hur du bär dig åt.
gubbe skrev:Avstånd 30m
AnToSe skrev:Vad är nu detta??? 30 och inte 18m. Har du börjat med sniper skytte gubbe?
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX 5.52
Avstånd 30m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Provar en 30 metare igen.
Foshizzle skrev:Bössa Hatsan AT44S-10 fullblås
OBS! Jag hoppas inte bilden väcker anstöt och folk ser humorn i det hela, jag har ingenting emot snubben överhuvudtaget.
Leopold skrev:Foshizzle skrev:Bössa Hatsan AT44S-10 fullblås
OBS! Jag hoppas inte bilden väcker anstöt och folk ser humorn i det hela, jag har ingenting emot snubben överhuvudtaget.
Inget lyckat val av tavla där. Spelar ingen roll vad du säger eller vem det handlar om.
Frånsett detta: ser det inte ut som att kulorna välter in i målet? Kanske är det även ett lurigt material att skjuta på med ogynnsamma fiberriktningar osv.
Det gjorde du nog rätt i.Foshizzle skrev:Edit: plockade bort bilden själv, så här i efterhand kanske det inte var jättelyckat att skjuta på en bild av en politiker (hur lokal han än må vara) med namn och allt även om det inte var gjort med nån illvilja.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster