Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Foshizzle skrev:Edit: plockade bort bilden själv, så här i efterhand kanske det inte var jättelyckat att skjuta på en bild av en politiker (hur lokal han än må vara) med namn och allt även om det inte var gjort med nån illvilja.
Det gjorde du nog rätt i.Men det finns ju så många andra tavlor att skjuta på, och du sköt ju bra så ös på i Dagens.
Du är rolig du....å skjuter bra gör du.Bromslätt skrev:Det är just därför som jag sprider lite runt mitten. Typ, alltså,
gubbe skrev:40m stående.. Nu börjar det kännas ordenligt långt.
Med tanke på att jag skjuter med ett pcp av det fina märket FXeddie skrev:detta är trol min bästa 30m utan stöd hittills
eddie skrev:gubbe skrev:40m stående.. Nu börjar det kännas ordenligt långt.
Det är inte klokt vad du är bra Gubbejag har ju kommit efter lite i rapporteringen av olika skäl men när du sköt så bra på 30m sist så tänkte jag att då ska inte jag va sämre än att jag testar iaf
![]()
Bössa Tracker DL
Ammo TR 5,5
Avstånd 30m
Ställning sående
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag tror inte jag har mer att komma med tyvärr trots alla år av skytte, detta är trol min bästa 30m utan stöd hittills
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX 5.52
Avstånd 40m
Skjutställning stående
Nu börjar det kännas ordenligt långt.
Tack Leopold, jag känner mig dock som en svajig turgubbe på pistolLeopold skrev:[PS. Ditt resultat påminner mycket om vad man ser hos elitskyttarna.
Hehe, det var bra skjutet Bromslätt, bra skjutbänk därBromslätt skrev:Snart ska ni få se på fa...ar.
Gubbe om jag sköt så där bra skulle ska jag börja tävla på stuberten känner jaggubbe skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Är gubben slut som skytt?
eddie skrev:ska jag börja tävla på stuberten känner jag
Psss eddie nu ska jag berätta en hemlighet för dig, skjuter du såpass bra på en tävling kommer du bra till i resultatlistan.eddie skrev:som sagt jag får väl nöja mig med detta resultat
Jag får väl krypa till korset och erkänna att jag har åxå Fx vapengubbe skrev:Med tanke på att jag skjuter med ett pcp av det fina märket FX![]()
Whatgubbe skrev: Psss eddie nu ska jag berätta en hemlighet för dig, skjuter du såpass bra på en tävling kommer du bra till i resultatlistan.Så hjärtligt välkommen.
Kan vi ta det som ett löfteeddie skrev:det låter ju trevligt då kanske det finns hopp trots allt
Grymme grymt!!gubbe skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Ja då var det 50 meters tavlan idag. Den satt lååångt bort.![]()
Ja det är ett bra träningsknep med eller utan stödgubbe skrev:Sköt på 30 meter efter 50 m äventyret, konstigt då kändes den som om den satt nära.![]()
Jag har blivit latare med åren så jag kan inte lova att jag dyker upp men jag ska göra ett ärligt försök om ingen kommer i vägengubbe skrev:Kan vi ta det som ett löfte
Leopold skrev:första gick fint men sedan kändes plötsligt avtryckaren blytung och det blev fyra halvdana forcerade träffar. Det "automatiska" avtrycket ville inte fungera längre.
morbideglidaren skrev:Min första tavla här då, Lyckades äntligen få till siktet efter mycket om och med!![]()
Bra skjutet Leopold, inte lätt med en hand utan stödLeopold skrev: 10 m stående enhands utan stöd
eddie skrev:morbideglidaren skrev:Min första tavla här då, Lyckades äntligen få till siktet efter mycket om och med!![]()
Det var en tät och bra tavla, snyggt jobbat på 30m morbidglidaren
Bra skjutet Leopold, inte lätt med en hand utan stödLeopold skrev: 10 m stående enhands utan stöd![]()
Bössa Tracker
Ammo TR
Avstånd 30m
Ställning Stående
Ja det är som du säger inte lätt på 30m, det är nästan omöjlig att göra en tät tavla, men det går bättre å bättreBromslätt skrev:det är lätt att räkna träffarna
Ja det gick lite högt, glömde justera ner siktet efter ett 50m försök.snurr skrev:bättre kan du eddie det har du visat flera gånger ut och på det igen ...
Akta dig för golfbollar, ska vara bland det farligaste som finns att skjuta på.snurr skrev:en golf boll fick sätta livet till
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster