Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Donk skrev:Mycket trevlig dag i Piteå.
Ulf skrev:(ovanstående bekännelse är mildare, än hotet från Donk, att han lägger ut nåra "präktiga" bilder på mej om inte denna rad publiceras)
Donk skrev:som är av sådan karaktär att de kan skada klubben eller enskild klubbmedlem har omhändertagits av den interna säkerhetsavdelningen och förvaras tillfälligt i ss3492 klassat skåp i väntan på destruktion.
Martin skrev:vi festade ordentligt ,med kaffe,
Skogshuggarn skrev:Martin skrev:vi festade ordentligt ,med kaffe,
![]()
Skogshuggarn skrev:Jag lääängtar till norrland,,går det inget inrikes från Skavsta eller nå´t ? känner att jag bara måste dit.Det är en sak jak undrar över,,,har ni monterat en askkopp på micstativet eller?
För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:Skogshuggarn skrev:
Martin skrev:
vi festade ordentligt ,med kaffe,
Vart skrev jag det??
thomas1969 skrev:Klart du ska upp till norr
Skogshuggarn skrev:Martin skrev:Skogshuggarn skrev:
Martin skrev:
vi festade ordentligt ,med kaffe,
Vart skrev jag det??
Hm,,det undrar jag oxå,,det där var lustigt . Det är ju Ulfs inlägg som jag citerar ! ? Kanske går troll i forumet
thomas1969 skrev:Klart du ska upp till norr
Jo men visst,det längsta jag har varit norrut är Skelefteå,,,för 46 år sedan , vi åkte SAAB tvåtakt dit upp, så det börjar väl bli dax för ett nytt besök medan man lever
thomas1969 skrev:Har ca 45 mil upp till Piteå ja, men det e det värt
Skogshuggarn skrev:thomas1969 skrev:Har ca 45 mil upp till Piteå ja, men det e det värt
Det låter som de kunda vara Sundsvall som är ditt QTH . Kärringen min har ju släkstuga i Hudik,,därifrån har jag endast 56 mil till Piteå,,hö hö det är ju just ingetNär vi åker till Hudik kännns det som vi åket till norrland,,,
om det samman faller med nästa träff ,så finns det en möjlighet att jag dykerr upp .
Ulf skrev:Vi ska bara komma överens vem av oss i arrangörsleden som sjunger nationalsången före tävlingsstart på dessa tävlingar
Undertecknad hördes vara entledigad från uppgiften.....mååånga år framåt
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster