Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vargen66 skrev:O jag som trodde han skulle skruva fast bössan i altanen![]()
GunnarT skrev:Det är ju postat i "GUIDER" så det ska väl gå att lista ut .........
Silwer skrev:Faktum är att fler har gjort plattor till sina pumpar, då särskilt iofs för utomhusbruk, de sjunker ner i sand och grus tex och är inte så lätta tat få att stå stadigt.
maxzat skrev: Jag har haft såå många tankar och funderingar över denna
maxzat skrev:Silwer skrev:Faktum är att fler har gjort plattor till sina pumpar, då särskilt iofs för utomhusbruk, de sjunker ner i sand och grus tex och är inte så lätta tat få att stå stadigt.
Va?? Vad säger du, var inte jag först? *ironisk*
Leopold skrev:Smart idé ska bli kul att se hur det funkar i praktiken.
På liknande tema, är det någon som provat att motorisera en sån där enkel handpump? Tänker att ett enkelt svänghjul kan man väl fixa till och en lämplig elmotor, några drev och en kedja kanske någon haft liggande och tänkt i dessa banor. De där färdiga elkompressorerna är ju svindyra så det måste finnas någon klurig smålänning eller annat folk tänker jag
Eller man kanske skulle kunna koppla den på ett slugt sätt till en motionscykel, trappmaskin etc eller varför inte en sån där halvliggande benpress med fotplatta man har på gym, detta för att utnyttja de kraftigaste musklerna i kroppen och förena nytta med nöje på så vis.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst