Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Jag hade så bråttom att jag gav den fel namn först Pro-Elite heter modellen förstås.
Nä det här är den första jag ser i verkligheten med, de är ovanliga.
Det var just inte mycket handel här i landet med AA vapen där heller så TX/PS tycker jag främst börjat kommit in på senare år.
Så var ju den här borta redan.
AA hade en period av klart riskabla projekt där i mitten av 90-talet AA TX200 SR kom ju med, du vet den med glidbana så den blir rekylfri, den också gick ju ur tiden och är otroligt svår att hitta.
Jag mins att jag såg den i brittiska blaskor och att jag tänkte, en sån där vore ballt att ha, det ska jag skaffa sen nångång, joru de var snart borta som sagt.
Å andra sidan sa jag så om Patrioten med, nångång skulel jag väl ha en, och jag hann inte ens med där medans den tillverkades, den är dock släggan i jämförelse, det här är en kraft med finess, så de är väldigt olika som vapen, men så har ju Patrioten övertaget med särskilt som att de begrep att .25 var en god idé.
Men trots att de båda är magnumbössor från samam land så är de väldigt olika.
Silwer skrev:Jaha efter massor av babbel om magnumbössor så skaffade jag mig en till slut,
Du får gärna skicka den till mig.Silwer skrev:nåt svart är bortkastat i den.
Dan B skrev:Vad är det då ?
Silwer skrev:så skaffade jag mig en till slut, jag bara snubblade på en som jag var tvungen att ha.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst