Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Oden skrev:En Blåmetalic(Raveparty Camo)Gamo Spectra helt i nyskick
Oden skrev:Lyckan blir ju total en Fredag när en sådan här(efter många om och men) kommer med Bussgods
För att följa länken så måste du registera dig.
En Blåmetalic(Raveparty Camo)Gamo Spectra helt i nyskick,samma kolv som Deltan fast med den 4cm längre Expo 26 pipa 170m/s och 7,2 joule.Den finns ju i spygrönt oxå men en sådan har jag aldrig sett tillsaluJu fler Gamo desto gladare Oden
Oden skrev:Har inte El Gamo alltid varit trendsättareJag funderar faktiskt på att lacka en Gamo 300 i neonrosa och kalla den Gamo LSD edition (har ett antal så 1 går ju offra)
Oden skrev:Har inte El Gamo alltid varit trendsättareJag funderar faktiskt på att lacka en Gamo 300 i neonrosa och kalla den Gamo LSD edition (har ett antal så 1 går ju offra)
Skogshuggarn skrev:Oden skrev:Har inte El Gamo alltid varit trendsättareJag funderar faktiskt på att lacka en Gamo 300 i neonrosa och kalla den Gamo LSD edition (har ett antal så 1 går ju offra)
HÄRLIGT !
Kan du inte bygga in nån anordning så bössan funkar som en chibang,,då skulle det kunna funka att blossa på lite opium oxså
norris skrev:witness 1911 är ja lite sugen på kollade en resenation på youtube av replica airgun
hur är ljudnivån på den
norris skrev:min första pcp nu fattas det "bara" en pump löning till veckan
norris skrev:min första pcp
norris skrev:daniel skickade den här lilla gobiten till mig idag![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
min första pcp nu fattas det "bara" en pump löning till veckan
AnToSe skrev:(min första)
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 0 gäster