Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Mr Davidson skrev:Canon EOS 40D med Canon EF 100-400 L IS USM, en studioblixt med softbox, för just detta skottet
Frank69 skrev:Mr Davidson skrev:Canon EOS 40D med Canon EF 100-400 L IS USM, en studioblixt med softbox, för just detta skottet
Ok, själv kör jag med en EOS550D, 18-55 0ch 50-250. Saknar ett bra makro...
Silwer skrev:Ok, de andra tja, den i miten kan var en Diana, den andra kanske med, tysk är den nog iaf.
Kan just inget om tyska gamla bössor faktikst.
Silwer skrev:Jag hade en 30-tals bössa EM-GE som jag använde länge, ungefär nåt liknade egentligen(som D22an då alltså), också tysk.
Den var farfars den med och fins nog kvar hos farsan idag då han bör ha ärvt den.
Har inte sett den nånstans dock.
Frank69 skrev:Kanske man skulle flytta över FX siktet på FWB 300s Match geväret o se om man skulle kunna träffa nått...
daskapitan skrev: Hade lite gammal ammo som jag hade liggandes. Visade sej att spitzkugeln va bäst (tyngst ?). Avstånd ca. 45 m.
daskapitan skrev:Till ockmed Frugan va intresserad
daskapitan skrev:Hej allesammans,
här kommer ett par bilder på bössan som jag provade ut för första gången "på riktigt" i Lördags morse. Hade lite gammal ammo som jag hade liggandes. Visade sej att spitzkugeln va bäst (tyngst ?). Avstånd ca. 45 m. Som sagt, en ny fjäder e på g. Jäkligt nöjd med kikaren.
Det bär väl av till Vittsjö sen en dag förhoppningsvisTack igen allihopa för inspiration !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster