Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:3000 och så ska du ha fyllkitet med då är det 4000 igen och man kan lika gärna köpa det som nämns ovan.
Jag är inte gjord av pengar, det är ju en luftbehållare med en kran och en slang att fylla med, ska det behöva vara så jäkla dyrt?
Nä det får bli begagnat för min del iaf, åtminstonde en flaska borde man väl kunna få tag på tycker man.
Får väl pumpa vidare.
RobertSt skrev:En beg måste man ha koll på besiktningen, något man slipper till att börja med på en ny.
ogster skrev:....nu har jag en 10L som kostade 1000kr nytryckt
RobertSt skrev:Ok, jag fattar! Nå, dags att: put your money where the mouth is!
Var hittar jag en begagnad dykartup i 12L för runt 1500:-???? Nu. Peka ut den bara så skall vi väl se.
Martin skrev:Jag har ju länkat till två ann annonser tidigare i tråden. Vet ju dock inte vart du bor, lämpligt att ju att köpa på plats
Fast nytryckt 12:a för 1500:-...då hade jag köpt den själv
ogster skrev: På 10 sekunder hittade jag en 12L som var tryckt 200701, har du ens försökt att söka själv?
RobertSt skrev:Hurricane 3995:- med fyllkit. De jag hittade Kostade 2895:- utan fyllkit. 1000:- kostar fyllkitet.ogster skrev: På 10 sekunder hittade jag en 12L som var tryckt 200701, har du ens försökt att söka själv?
Vardå? Jodå, men ju fler vi blir som söker, desto snarare hittar vi. 'nes pa?'
RobertSt skrev:Martin skrev:Jag har ju länkat till två ann annonser tidigare i tråden. Vet ju dock inte vart du bor, lämpligt att ju att köpa på plats
Fast nytryckt 12:a för 1500:-...då hade jag köpt den själv
Hehe, Surahammar.
De annonser du länkat till var priset från Hurricane 3995:- med fyllkit. De jag hittade Kostade 2895:- utan fyllkit. 1000:- kostar fyllkitet.
RobertSt skrev:De annonser du länkat till var priset från Hurricane 3995:- med fyllkit. De jag hittade Kostade 2895:- utan fyllkit. 1000:- kostar fyllkitet.
RobertSt skrev:Jag är såååå trött på att pumpa! Dags att åka till den lokala brandstationen för att fråga. Var får jag tag i anslutningar?
(Till min P44).
jodre skrev:Nu vet jag inte vart du bor men Safari Camp i västerås kan fylla åt dig,
Eskilstuna dykcenter likaså men var inte riktigt med på om Eskilstuna var ett alternativ eller uteslutet.
Frank69 skrev:Nä han har ju inte uppdaterat sin profil...
Kolla här:
För att följa länken så måste du registera dig. ... 86.c0.m359
jodre skrev:Då är det nog Safari Camp i västerås som är närmst, kan ju inte va så väldigt långt,
ligger vid hamnen, har för mig att de har riktiga grejjor med stor lufttank så
de fyller medans man väntar.
Sedan inget fel med kompressor men man skall nog tänka på driftskostnader i en sådan också.
Frank69 skrev:Jag har nog hittat lösningen på ditt problem:
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster