Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
RobertSt skrev:Killen som jag mailade, ville helst sälja båda tuberna på en gång. Någon som vill ha en 10L tub som skall provtryckas för 1000:- ??
Silwer skrev:
Det som stoppar är ju att man inet fattar vad det kommer kosta i slutändan.
Silwer skrev:Det är nog mest att inse att det kommer kosta en sant om mna ska ha en flaska med fillkit.
Det går att hitat mängder med utgågna tuber, men man vet ju inet om de är kass elelr inte, det är ju inte så att de vill att man skruvar sönder dem direkt när det handlar om mindre pengar.
Jag skulle nog hålla mig till att köpa nåt begagnat av nån på forumen eller rekomenderat av nån på dem isf.
Jag ger inet en tusing för en 10 litersflarra som gått ut så är det bara.
Inte om det då emnas att en sjysst kostar 1500, no way, ge mig den för 1500 och behåll den utgångna sjäkv isg om mna tror att det inte är nåt problem att få den godkänd.
allt som omtalas som skitenkelt är som med folk som säljer bilar och menar tat den går dåligt pga ett skitproblem, men varför har de inet fixat det då isf?
Ungefär så tycker jag oxo. Det är just därför jag gillar nya tuber. Vi får väl se...
Nä sånt drar jag mig ur.
Silwer skrev:Jo kompressorer är dyra, tänk dock på att de där fyller man inte hela 10-12 litersflaskor med utan typ tuben på ditt vapen.
Jag vet inet vad en kompressor för stora 300bars flaskor kan tänkas kosta ny, hundra tusen eller är det att ta i?, jag menar det är ju inget som säljs i parti och minut då brukar det bli dyrt med.
bjosse skrev:Fyllde min 12:a (köpt av Hurricane) igår i Lomma. Dom har egentligen bara öppet 16-18 fredagar men är oftast på plats i alla fall. Slängde in tuben vid tvåtiden och hämtade den vid halv fyra efter att ha fått ett SMS att den var klar. 65 spänn kostade fyllningen. Kan man få bättre service? I don't think so.
ogster skrev:Här i örebro kostar det 120kr för en fyllning....................
bjosse skrev:Fyllde min 12:a (köpt av Hurricane) igår i Lomma. Dom har egentligen bara öppet 16-18 fredagar men är oftast på plats i alla fall. Slängde in tuben vid tvåtiden och hämtade den vid halv fyra efter att ha fått ett SMS att den var klar. 65 spänn kostade fyllningen. Kan man få bättre service? I don't think so.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster