Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Etienne skrev:Ja, då har även jag gått och köpt mig ett "riktigt" luftgevär, om jag nu ska använda samma uttryck som Frank69.![]()
jodre skrev:Anschutz själva har ju också ringar som skulle passa, iofs tillverkade av EAW dem också
men kanske lite billigare än sportflex, skulle nog dock gissa på att priset i alla fall ligger på
ett par tusen.
För att följa länken så måste du registera dig.
Ställbara lite hur man vill och klarar dina eventuella 2mm.
Ett annat alternativ är ju att låta tillverka ett par risers som jämnar ut höjden så får man
sedan köra med lägre ringar.
jodre skrev:Tiltar verkligen ATP61? är själv i valet och kvalet och mellan 61 och 66 och fick för mig att
61 bara gick att höja/sänka upp/ner, tiltar de så passar de mig bättre i höjd.
Etienne skrev:jodre skrev:Tiltar verkligen ATP61? är själv i valet och kvalet och mellan 61 och 66 och fick för mig att
61 bara gick att höja/sänka upp/ner, tiltar de så passar de mig bättre i höjd.
Mjo, det syns exempelvis här: För att följa länken så måste du registera dig.
Och även Eddie skrev ju om detta. Dessutom vore det ren galenskap att ha strax över 1 mm höjdskillnad på fästen utan tiltfunktion...
Om du vill vara helt säker på att funktionen finns så kan du ju vänta på att jag får min beställning. Opticswarehouse verkar dock dra ut på tiden. Mina grejer har inte ens skeppats iväg ännu.
Silwer skrev:Det är väl för väl isf, hur an skulel kunan skruav bort sig, det finns väl inga vettiga bössor som man kan behöva det på heller, krokig pipa eller?
Etienne skrev:Förresten, dioptern som följde med geväret är inte original (vilket också framgick vid köpet).
För att följa länken så måste du registera dig.
Efter lite googlade så har jag förstått att just Hämmerlis dioptrar tydligen ska anses vara rätt bra. Hur som helst är detta inget som jag egentligen bryr mig om, eftersom jag inte har planer på att använda dioptern.
Martin skrev:Är det nån förlängning för pipan där?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster