Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Åsa-Nisse skrev:
För er som är med i Onsala.., hur är gänget??
....
ogster skrev:Akta dig för dom, dom använder bara gamla hatsan bössor å skjuter enbart på 10m(mest för att de flesta i den klubben är så gamla så dom ser inte längre)
Eller så:
Är det en mycket trevlig klubb, som är väldigt aktiv
Åsa-Nisse skrev:ogster skrev:Akta dig för dom, dom använder bara gamla hatsan bössor å skjuter enbart på 10m(mest för att de flesta i den klubben är så gamla så dom ser inte längre)
Eller så:
Är det en mycket trevlig klubb, som är väldigt aktiv
Hmmm..., då ska jag nog inte registrera min ålder här på forumet änför man börjar ju själv att komma i så att säga
![]()
![]()
Å Polackerna får nog vänta ett tag på min PCP för det finns ingen än![]()
........
Nic skrev:Du är så välkommen så.....![]()
Och tro inte på alla husvagns historier du får höra bara...... dom är inte sanna...![]()
Bara dom delar där Lasse och Danne är inblandade...
Nic skrev:Bara dom delar där Lasse och Danne är inblandade...
Lasse skrev:Nic skrev:Bara dom delar där Lasse och Danne är inblandade...
Jaha. Och vad har jag och Danne gjort då?
Åsa-Nisse skrev:Hmmm..., då ska jag nog inte registrera min ålder här på forumet änför man börjar ju själv att komma i så att säga
![]()
![]()
Åsa-Nisse skrev:Ja Lasse kan inte du berätta det för mig så jag vet vad jag ger mig in på..![]()
öberg skrev:Pytsan! ALLT är sant om husvagns övernattningarna!![]()
Vet ju bara vilka krav som ställdes på mig! läder mummel mummel...osv
Lasse skrev:Om jag säger så här, medelåldern är 38 år, medlemarna är mellan 11 - 60 år
Lasse skrev:lindfors skrev:Skulle bara behöva få in lite tjejer också så hade det varit ännu bättre.
mickelj skrev:Hej! Vilken adress ni ligger på så att jag kan kolla på eniro. Tack på förhand!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster